Zo vandaag wel heel stoute schoenen aangetrokken. Maandag had ik voor de 4 de keer rond gestapt op sky in de longeerbak .En achteraf voelde dat zo goed aan. Dat ik echt zoiets had van nou dat durf ik de volgende keer wel alleen. Ook omdat ik weet hij gaat echt nog niet in draf gaan. Er zit super goed een rem op . Want wegstappen doet hij maar hij tast een beetje af in de longeerbak en gaat geregeld stilstaan.
Dus ik vandaag alleen erop en gaan stappen. Er was iemand op stal ik was dus niet gans alleen. Maar ik heb wel mijn ding alleen gedaan. En o wat is hij braaf. Ik moet er voor waken dat ik er niet elke dag op ga zitten. tis zo leuk. Maar ik ben wel blij dat ik dit weer goed heb doorlopen. Ik weet nu dat ik gewoon kan gaan stappen. Tot hij vlotjes blijft stappen. Volgende keer met de begeleider gaan we opschuiven naar de rijbak. Dan kunnen we voor de lange rechte stukken gaan.
Ohh Kito. Kan me voorstellen dat dit heel bijzonder voelde!
Maar aan de andere kant: kijk je wel uit? Met zo'n jong en sensibel dier kan je van alles gebeuren. Misschien het alleen werken toch even uitstellen totdat je zonder problemen kun draven/ zeker weet dat je paard ook in draf niet schrikt van het feit dat er iemand op hem zit?
Ik ben misschien overdreven voorzichtig, maar ik vind het een spannende zo hoor!
Saaams
Geplaatst: 26-10-17 20:00
Doe je wel voorzichtig met jezelf? Wel enorm knap dat het vertrouwen tussen jullie zo groot is dat scheelt de helft.
Omdat ik fan ben van transformaties Ze is een beetje uitgezwaard. Verklaard waarom er dekens niet meer passen
Spannend Oona! Ik ben echt onwijs benieuwd hoe Sky gaat opdrogen.
Ik zie billen bij bjuut
Hier helaas einde seizoen, omdat de laatste wedstrijd is afgelast. Had graag nog een 30er in wedstrijdverband willen rijden, maar het is niet anders. Baal wel flink, had er zin in en Kiet was er klaar voor. Nu gaan we zondag maar een rondje ergens doen.
Heb het zachtjes al op FB laten vallen: maar is er hier meer animo voor een Connie meet-up? Genoeg ideeën wat we kunnen doen. Fotoshoot, als we een bak ergens kunnen regelen misschien dat Eline dan wel een lesje wilt geven(?) Of iemand anders(?), buitenritje. Anyway, animo? Ik sleep Kiet gewoon 'jullie' kant op dus locatie is voor ons geen probleem
OOhhhhhhhh.. I love Whats app..... Is dan toch een kortere route. Enne... we have a go.... : Als er idd een Connie meeting komt, dan wil ze wel lesgeven.
Strandmeeting ben ik te schijterig voor... Maar aan een les ( combineren met een fotoshoot??) doe ik mee!
Beaut en Jack zijn allebei positief veranderd! Beide lekker gespierd nu.
Saaams
Geplaatst: 27-10-17 05:34
We houden van gespierde billen! Knappe Jack!
Ik vind alles goed! Tof dat Eline dan les wil geven
Marrit13
Geplaatst: 27-10-17 07:31
Strand zelfde standpunt als Ria, dus dat sla ik graag over Les EK leuk (zou gek zijn als ik dat niet leuk zou vinden ) weet niet of ik met of zonder pony kom, ligt ff aan de planning!
Leuk die voor en na foto’s! Zal ik binnenkort ook eens doen. Vooral zijn voorpluk is gegroeid
Jack is wel 1 van mijn favorieten, wat een prachtig dier toch
esje007
Geplaatst: 27-10-17 14:01
Ik ben graag van de partij bij een connie meeting! Ik zit onder Eindhoven, dus het is een beetje afhankelijk van de locatie. Les van EK en bosrit??
De meeste zitten rondom veluwe toch? Als in richting arnhem? Ik ben van Amsterdam dus alles is ver maar voor Kiet maakt het wat minder uit . Les kan ook makkelijk van de winter ja! Buitenrit doe ik wel in de winter, maar niet iedereen vanwege het weer . Weet niet wanneer de alv is, maar wellicht kan dat zelfs gecombineerd worden? Of nieuwjaarsborrel. Ik zit vol ideeën haha
Als ek/saams hierheen willen komen, ik ken redelijk de weg inmiddels in wassenaar, castricum en schoorl
Marrit13
Geplaatst: 27-10-17 14:22
Dan gaat EK maar lekker alleen strandrijden In groepen rijden doe ik sowieso niet, dus dan kom ik wel voor de catering
Die strandrit bespreek ik nog met EK... misschien toch best leuk... Mag EK eerst... stap ik hem daarna wel uit... ( op het strand natuurlijk ) Met EK als groom ernaast...
EK ( ja... je moet je nu hier toch maar weer even melden.).. Weet jij eventueel een centrale, niet al te dure locatie voor les?
ALV duurt nog ellenlang........ dus toch maar eerder wat plannen?
Mijn auto is gerepareerd dus we kunnen weer! Geloof me Ria op het strand zijn de meeste retebraaf! Beaut was niet eens onder de indruk van surfers met van die dingen in de lucht keek nergens naar en die kan zich ook best aanstellen.
Alles vind ik oke, tot ongeveer 1,5 uur rijden. Langer is ze niet gewend.
Marrit13
Geplaatst: 27-10-17 14:47
Oh weet zeker dat ze braaf zijn, maar die oneindigheid.. geen bomen om op af te remmen.. nope.
Saaams
Geplaatst: 27-10-17 14:48
Marrit13 schreef:
Oh weet zeker dat ze braaf zijn, maar die oneindigheid.. geen bomen om op af te remmen.. nope.
Naar t zand sturen, dan gaan ze niet meer verder hoor. Is zwaar haha.
Veertje2
Geplaatst: 27-10-17 14:52
ik doe ook mee, les zie ik wel zitten van iemand die zulke goeie resultaten boekt daar kan ik zeker wat van leren. Ik zelf zit in het midden van het land. misschien geen strand maar bos, ben zelf helemaal weg van de cantharel daar kan je ook lessen maar dan op weiland en de paarden kunnen voor 10,- in de weilandjes eromheen staan de gehele dag. Eten daar is goed te doen en we kunnen nog het bos in voor degene die nog willen. Groot nadeel is, het is wel weersafhankelijk.
Weiland rijden is helaas voor mij geen optie. Achterijzers gaan er dinsdag af en alleen op voorijzers met kalkoenen ga ik niet rijden. Dat ze daar op t land kunnen is wel ideaal! Want in de trailer wachten is natuurlijk niet zo leuk