Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FatCat schreef:Mennen is niet echt populair, behalve bij de gipsy community. Maar die gebruiken vooral dravers, geen connemaras.
Mij verbaasd het niet dat Rex er zo rustig onder blijft. De Ierse mentaliteit van paarden opvoeden is iets harder dan hier. Ook zijn Ierse paarden gewoon een stuk meer nuchter in het hoofd.
Citaat:Ook zijn Ierse paarden gewoon een stuk meer nuchter in het hoofd.
Punz schreef:Citaat:Ook zijn Ierse paarden gewoon een stuk meer nuchter in het hoofd.
Oeh..
Dat zou ik zo niet durven zeggen...
Draken van Ieren gezien, en doodnuchtere Europese Connemara's én andersom...
Dus ik denk dat je dat niet zo hard kunt stellen eerlijk gezegd
( zéker niet als ze inderdaad redelijk groen zijn en "iers" ingereden zijn.............oeffff)
koetjeboe schreef:FatCat schreef:Mennen is niet echt populair, behalve bij de gipsy community. Maar die gebruiken vooral dravers, geen connemaras.
Mij verbaasd het niet dat Rex er zo rustig onder blijft. De Ierse mentaliteit van paarden opvoeden is iets harder dan hier. Ook zijn Ierse paarden gewoon een stuk meer nuchter in het hoofd.
op welke manier harder?
word er eerder een tik uit gedeeld.
of gaan ze wat minder voorzichtig om met de paarden. Wat minder terug houdend.
Punz schreef:Esje: kan het zijn dat je met meer druk, minder ontspannen start? Toen je net begon met starten stond je er misschien meer blanco in, en was je in het rijden misschien meer bezig met het rijden, en minder met de punten. Jezelf de druk op leggen dat je een minimale score moet halen, maakt misschien dat je verstrakt, daardoor minder echt rijdt, waardoor de punten tegen vallen en je in een negatieve spiraal terecht aan het komen bent?
Pinky: wat bedoel je? Ik heb een wat hete, looplustige snel reagerende merrie, en een meer flegmatieke, maar hardwerkende ruin met een mening, dat maar 'druk' zou ik ze niet willen noemen