Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laden ging in 1x, hooinet was snel gevonden. Daar aangekomen heeft ie half uurtje op de trailer gewacht, deurtje open: hij kon zo in de bak koekeloeren onder genot van hooi. Lossen ging heel goed, daarna nog wat rond gestapt, appelboom was ook snel gelocaliseerd
aan de hand de obstakels gedaan, alles met 2 vingers in de neus: behalve de twee bogen waar je onder lint en schuimrubberen buizen heen moest vond ie niets. Het lint is gelukt, de buizen heb ik overgeslagen.
Uiteindelijk ook onder de wapperende linten door in draf! En de buizen vond hij onder de man ook niet erg, gekkie.
Al met al ben ik súper tevreden, hij was zo kalm en gaf mij veel vertrouwen zonder mijn zenuwen over te nemen. En dan te bedenken dat hij net 5 is he?

hij had oud trauma in zn borst, eerste halswervel en schoft: denken ooit flink gehangen en koprol gemaakt. Niets wat niet te verhelpen is, en hij was zo grappig tijdens behandelen
Zn lichaam wilde ontspannen (gapen, oogjes dicht) maar zn koppie wilde eerst begrijpen wat er gebeurde
maar hij bleef beleefd en cooperatief, ze vond het een fijn dier. Trotse mama hier
lekker 10dg vrij en rustig beginnen met grondwerk. Mss kom ik wel kijken de 26ste als ik kan en de auto heb!