Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Klopt inderdaad, alleen het verschil is dat ik ons als combinatie iets meer tijd gaf om beter te worden zodat een volgende klasse makkelijk(er) zou gaan.
Ze zullen er samen wel komen, ik vind het alleen jammer dat het zo snel moet gaan, in mijn ogen niet eerlijk tegenover de pony omdat hij haar vaak moet redden, naar mijn mening moet dat niet meer gebeuren in de M en hoger. En misschien hoort het ook wel bij het leerproces, zulke ‘fouten’ maken. Vallen en opstaan. Op zulke momenten is het alleen zo jammer dat je niet meer kunt doen dan advies geven omdat je je oude lieve pony met z’n goede wil het allerbeste gunt! Maargoed zoals ik al zei zullen ze er wel komen samen, dat weet ik zeker, alleen vind ik dat dit niet de juiste weg om er te gaan komen (als ik kijk naar wat het fijnste zou zijn voor de pony).
Majabeestje schreef:Change3x schreef:Klopt inderdaad, alleen het verschil is dat ik ons als combinatie iets meer tijd gaf om beter te worden zodat een volgende klasse makkelijk(er) zou gaan.
Ze zullen er samen wel komen, ik vind het alleen jammer dat het zo snel moet gaan, in mijn ogen niet eerlijk tegenover de pony omdat hij haar vaak moet redden, naar mijn mening moet dat niet meer gebeuren in de M en hoger. En misschien hoort het ook wel bij het leerproces, zulke ‘fouten’ maken. Vallen en opstaan. Op zulke momenten is het alleen zo jammer dat je niet meer kunt doen dan advies geven omdat je je oude lieve pony met z’n goede wil het allerbeste gunt! Maargoed zoals ik al zei zullen ze er wel komen samen, dat weet ik zeker, alleen vind ik dat dit niet de juiste weg om er te gaan komen (als ik kijk naar wat het fijnste zou zijn voor de pony).
Misschien moet je hem juist niet meer volgen als ik dit zo lees..
Bar schreef:Ik snap je gevoel Change en het gaat ook best snel, in minder dan een jaar naar de M.
Maar Larry is een fijne meewerkende pony die jij gewoon goed opgeleid hebt waardoor ze er nu zo ontzettend fijn mee weg kan rijden. Logisch dat jij meer tijd nam en ook moest nemen aangezien Larry bij jou alles geleerd heeft.
Als het echt te snel blijkt te zijn dan komen ze daar vanzelf wel achter. Zou jammer zijn maar al doende leert men.