Nou SM verras ons met je bakkunsten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Kleuren: Zwart, bruin, vos, smoky, valk, isabel of palomino zijn toegestaan. Ook schimmel en roan komt voor.
kirsten4 schreef:Ik ben ook gek op plaatjes hoorMaar wel super leuk, en je staat ook echt in een prachtige omgeving als amazone zijnde volgensmij! Zou willen dat ik een bos in de buurt had bij de pony die ik rij
kirsten4 schreef:Pfff jaloersIk moet eerst zo'n 3 kwartier over smalle wegen met aardig wat landbouwverkeer voordat ik eens bij een bos ben
en rij geen relaxte connemara , maar een NRPS'er met nogal wat Arabieren bloed die zich overal druk om maakt
Opzich prima verkeersmak, maar echt grote voertuigen die dan vaak ook nog te hard rijden, nee dat is niet ech fijn..
Maar heb de foto's gezien, leuk!
liekec schreef:kirsten4 schreef:Pfff jaloersIk moet eerst zo'n 3 kwartier over smalle wegen met aardig wat landbouwverkeer voordat ik eens bij een bos ben
en rij geen relaxte connemara , maar een NRPS'er met nogal wat Arabieren bloed die zich overal druk om maakt
Opzich prima verkeersmak, maar echt grote voertuigen die dan vaak ook nog te hard rijden, nee dat is niet ech fijn..
Maar heb de foto's gezien, leuk!
Haha ja ik mag echt in mijn handjes klappen. Stal is ook maar 10 minuutjes vanaf huis fietsen. Maar hoe ben jij in dit topic verzand geraakt dan?