Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tja koppie en karakter, daar moet je van houden inderdaad
CtjeLief schreef:arabieren hebben geen lange nek hoor dat lijkt alleen maar zo als ze staan opgesteld voor de keuring.. en zijn zeker niet overbouwdtja koppie en karakter, daar moet je van houden inderdaad
) pony's. Dat sensibele is gewoon een groot voordeel vooral in de omgang, maar een sensibel paard is gevoeliger voor nerveusiteit dan een pony die minder gevoelig is. Die zijn overal minder gevoelig voor. Citaat:Maar ik blijf erbij dat sensibele paarden gevoeliger zijn voor nerveusiteit dan de wat nuchtere (lompere ) pony's.
karlynnn schreef:Dan is die van mij een uitzondering. Die heeft namelijk ronde billen.tuigers, ze hbben meestal een plattekont en een ramshoofd en dat vind ik bij allepaarden niet mooi.

En paarden met een overdreven ramshoofd vind ik niet zo mooi. En van die super doorgefokte arabieren
. Bij alles geld: een beetje = oké, maar teveel niet hahaha.
En ik vind eigenlijk elk ras wel leuk, er is niet echt een ras waar ik nou niks mee heb.. nou ja, van die Kwpn'ers en zo, maar dat zijn paarden, daar heb ik nou niks mee!
capopjekop schreef:Ik heb geen idee. Eigenlijk vind ik dat ieder paard/ras wel iets charmants heeft.
Wildgirl schreef:heb helemaal niks met kwpners en de meeste duitse rassen; holsteiner etc