ik heb erg weinig verstand van taxatie van KWPN'ers, daar mijn vorige paard een AV was
maar heb sinds 3 weken een KWPN-merrie, dus ik hoop dat jullie haar eens willen taxeren ? ben eigenlijk erg benieuwd...
Naam: Royalty Lady Leeftijd: 8 jaar geworden Geslacht: merrie Stokmaat; 1.80! Afstamming; moeder: Goldelady (v. Belfalas) (m. Chadienne [keur, preferent]) vader: Flemmingh [preferent] Kleur: bruin Aftekeningen: enkele witte haartjes op voorhoofd, achter 2 witte voetjes Niveau; op wedstrijd enkel 1x B2 dressuur uitgebracht, maar ze heeft meer in zich, heeft een erg mooie draf, ruime galop, je merkt niet dat je op zo'n groot paard zit! Springen kan ze ook tot ongeveer een meter Extra: Nog nooit ben ik zo'n lief paard tegengekomen, je kunt haar hoofdstel aan doen, rustig je zadel gaan halen, ze zal nog steeds op dezelfde plaats staan... ze zet geen voet verkeerd, volgt je waar je maar wil, is niet bang van pikdorsers etc... foto's: http://img207.imageshack.us/img207/1479/2br4.jpg http://img469.imageshack.us/img469/9048/img3652jg0.jpg http://img207.imageshack.us/img207/8712/img3726vz5.jpg http://img207.imageshack.us/img207/559/img3639sg1.jpg
foto's in links, ze zijn te groot
Laatst bijgewerkt door _JL_ op 29-10-06 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt
@Arjen2; nou voor 6000,- gaat ze nu zeker niet weg hoor! en dat goed doorrijden ga ik zeker doen. we hopen 26 december op onze eigen wedstrijd L1 te kunnen starten. en ik denk dat dat wel gaat lukken.
ow maar ik kan dat paard voor dat geld verkopen hoor ik weet zo al een aantal landen die dat ervoor betalen
en hij gaat niet weg voor een appel en een ei en zeker niet als je ziet hoe ik hem kocht voor een hoop geld op 14 jarige en hoe hij nu is
(en een paard dat alles kan (dat misschien al wat ouder is) kan je voor dat geld altijd verkopen ik ben niet achterlijk dat ik zo'n goed paard voor 5000,- ga verkopen )
@Arjen2; nou denk idd dat die van SGboelens wel meer waard is, en die van mij ook, weet zo al een paar mensen die haar heel graag zouden willen hebben en die er meer voor zouden betalen en ik zal je maar vast verklappen dat verola onder de 10.000 niet gaat!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel mijn merrie in waarde is gedaald.
Het is een tien jaar oude merrie, loopt op dit moment L1+3, is eigenlijk voor het springen gefokt. Maar ik ben er nooit officieel mee gestart, wel vaak foutloos op onderlinge wedstrijden. Ze kan zeer goed springen. Haar hoogte is 1.63 m. Haar vader is Caritas, haar moeder Tuliana (van Fresco). Ze heeft dus veel gelders bloed. Qua kleur is het een "voskleurige" bruin.
Haar gangen zijn zeer ruim maar ze heeft een onderhals en een niet echt gemakkelijk karakter, maar is wel verkeersmak en braaf in de omgang. Ze is zeker niet gemeen.
Hindernis op 80 cm. Helaas heeft ze door een ongeluk met stroomdraad een wond op haar been. De wond is prima genezen en qua beenwerk zie je er zo goed als niets meer van.
Royalty lady: 4500 euro Tomaatje: 3000 euro Ik heb er 0.0 verstand van maargoed kan niet zomaar zelf een paard hier neerzetten en niks taxeren
Naam: Pandora Geboortedatum: 1/3/1997 (=9 jaar) Hoogte: ongeveer 1.63 Afstamming: v. Hofmeester m volgens mij Hamora Ze heeft een heel lief karakter in de omgang maar met rijden is ze best heet en heeft ze een gevorderde consequente ruiter nodig. Ze is beleerd voor de kar en onder het zadel. Ze loopt ongeveer op L/M niveau maar is nooit uitgebracht op wedstrijden. Ze kan ook een sprongetje maken maar de eigenaresse is meer van de dresuur. Ze heeft helaas 2 minpuntjes; Ze is een luchtzuiger maar met luchtzuigband is dit zeer minimaal. Ze heeft een bokhoef en loopt voor iets afwijkend ze moet voor dus op ijzers blijven anders wordt ze kreupel. Het paard is van een vriendin van mij en ze staat binnekort echt te koop maar ben benieuwd waar jullie haar op taxeren.
@tomaatje: 2750.00 @sappos: leuk rekreatiepaard, € 2500.00 ( sorry, meeste mensen vinden stalondeugden niet prettig ) en door de bokhoef zou het kunnen dat als ze als sportpaard wordt gebruikt ze alsnog kreupel wordt vandaar recreatie paard )
Ik vind dat jullie haar best hoog taxeren, dus niks sorry. We willen even een soort van impressie van wat ze ongeveer waard zou kunnen zijn, soort richtprijs dus. Dus niet proberen aardig te zijn maar gewoon zeggen wat jullie er voor geven.