Vandaag Bosco Dawn voor de zoveelste keer kunnen verkopen, er was weer veel bewondering voor hem op het oefenspringen. Altijd leuk!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_tico schreef:Die is wel echt braaf Punz!
Mijne is verder ook super braaf, tot je met een singeltje aankomt.. Deken kan ik wel gewoon opdoen, is ook spannend maar singel wordt hij zo nijdig van.. Ik zal hem eens proberen te filmen vandaag of morgen.
Majabeestje schreef:x_tico schreef:Die is wel echt braaf Punz!
Mijne is verder ook super braaf, tot je met een singeltje aankomt.. Deken kan ik wel gewoon opdoen, is ook spannend maar singel wordt hij zo nijdig van.. Ik zal hem eens proberen te filmen vandaag of morgen.
Vreemd. Vervelend ook.
Heb je hem al wel kunnen aansingelen of nog niet?
Het roept blijkbaar iets bij hem op. Angst of pijn? Je weet dus weinig van zijn achtergrond, misschien kan je toch nog achter wat dingen komen?
Change3x schreef:Veel van die geïmporteerde Ierse pony's die onbeleerd zijn is vaak niks mee gedaan/in het wild gevangen. Ken er daar meer van en daar is&was ook niks mee te beginnen, pony's blijven voor altijd bangig en wantrouwend.
En klopt, er word volgens mij gewoon een zadel opgegooid , met een slof in de krul getrokken en dan verkocht. Zo zag het er uit bij Larry. En die was ook ongeveer 40kg te ligt door de reis naar Nederland. Echt heel fijn word er niet met die pony's omgegaan, krijgen weinig (ruw)voer tijdens zo'n reis, de een zal er beter tegen kunnen dan de ander maar in het algemeen heb ik er weinig goeds over gelezen.
Je kunt het allemaal niet controleren, maar meestal is er met elke pony wel iets die geïmporteerd is uit Ierland. Maar neemt verder niet weg dat het geweldige pony's blijven, zou ook niks anders willen
Change3x schreef:Jeetje die is ook echt opgeknapt!
Echt zonde om te zien hoe erg sommige pony's eraan toe zijn/waren.