Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij ziet er goed uit! nadine_yvana schreef:Wat een lekker eigenwijs koppie heeft JuulHij ziet er goed uit!

Wat knap zeg, zo te zien gaat het erg goed en pakt hij het snel op. Wat leuk om te zien zo. pinkelotje16 schreef:dankje.
bobby heeft ijgelijk nooit om gedraait ik heb gewoon een keer een hooftstel omgedaan, de lijtssels van mijn zus gepakt en ben er mee naar buiten gegaan. mijn zus liep wel mee maar liep langs mij.
het eenige moment dat hij om draait is als ik iets vraag en hij begrijpt het niet dan draait hj zich om.
ik denk dat bobby tussen de 1,30 en 1,33 maar ik zal het morgen of over morgen is op meten ik licht het aan mij of lijkt bobby zo klein als ik jullie koniks zien lijken ze veel groter.
ghashira: als hij zich omdraait moet je zijn hooft de anderen kant op sturen en hem voorwaarts drijven dan moet hij wel van je weg.
pinkelotje16 schreef:nadine_yvana: bedankt ik hat zelf gehoopt dat hiij wat groter zou worden maar ja ik vind hem zo ook we goed