Ik heb vroeger de goedgekeurde dekhengst Ard Abalone gehad. Hij was vrij groot, 1.53.
Ik heb er alleen maar goede herrinneringen aan en hoop ooit nog eens iemand tegen te komen die een kind of kleinkind van hem heeft!
Ik rij nu western en heb daar een Amerikaans paard voor.
.

Is Ard Abalone ook zo langzaam wit geworden? Easter is ook nog steeds behoorlijk grijs gelukkig.
Ze hadden wel een grotere handgeschakelde of een Nissan Micra automaat. Nou die laatste is echt te klein en we wilden perse automaat omdat links rijden al lastig genoeg is zonder schakelen.
Moesten we dus wachten...na een urr kregen we een Ford Mondeo automaat mee, de Focus kwam blijkbaar niet, nou ja kregen we iig een grotere mee zonder bij te betalen. Echt fijne auto was t niet, hub en ik kregen allebei rugpijn van de harde stoelen.
Maar goed we waren onderweg naar CLifden. Het bleek iets langer dan verwacht. Tot Galway hadden we snelweg maar de laatste 80 km ging over weggetjes die steeds kleiner en hobbeliger en bochtiger werd, dit tot groot ongenoegen van Mark die behoorlijk misselijk werd achterin.
Kan ook aan hubbies rijstijl gelegen hebben.
vooral Mark en Erwin vonden de spek en eieren in de ochtend erg lekker.