Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koetjeboe schreef:https://youtu.be/HDUItj6AAFo
Heb een action cam gehaald, en die moest gisteren uiteraard worden uitgeprobeerd.
Saaams schreef:koetjeboe schreef:https://youtu.be/HDUItj6AAFo
Heb een action cam gehaald, en die moest gisteren uiteraard worden uitgeprobeerd.
Wat springt hij braaf!! Gaaf bos, waar is dit? Beaut wil ook, je eigen sgw bos!
Saaams schreef:Wat is de prognose van de aandoening?
Change3x schreef:nee ik doe geen osteopathie. Omdat te volgen moet je dierengeneeskunde gedaan hebben. Ik wil in de toekomst zeker bij blijven leren. Medical taping is het volgende. Momenteel werk ik inderdaad op de spieren in samenwerking met bewegingsanalyse kun je wel veel. Blokkades krijg je ook los met massages . Maar als je de oorzaak niet aanpakt blijft het terug komen. Management en juiste training zijn van cruciaal belang.Mooie foto's! Straalt een hoop rust uit.
Is dat masseren puur voor de spieren of ben je ook met ingewanden en de botten bezig? Een goede osteopaat werkt bijvoorbeeld blokkades weg, dat heeft grotendeels echt met het bottenstelsel te maken.
kitobeer schreef:Change3x schreef:nee ik doe geen osteopathie. Omdat te volgen moet je dierengeneeskunde gedaan hebben. Ik wil in de toekomst zeker bij blijven leren. Medical taping is het volgende. Momenteel werk ik inderdaad op de spieren in samenwerking met bewegingsanalyse kun je wel veel. Blokkades krijg je ook los met massages . Maar als je de oorzaak niet aanpakt blijft het terug komen. Management en juiste training zijn van cruciaal belang.Mooie foto's! Straalt een hoop rust uit.
Is dat masseren puur voor de spieren of ben je ook met ingewanden en de botten bezig? Een goede osteopaat werkt bijvoorbeeld blokkades weg, dat heeft grotendeels echt met het bottenstelsel te maken.
kitobeer schreef:Koetjeboe die horizontale scheur is inderdaad niet normaal. Stel dat je beslist hem terug te brengen dan voor verborgen gebrek ? Hoe oud is hij nu? Want opzicht stel dat hij het heeft. Ik vind de conditie nu niet verschrikkelijk slecht. Als het echt maand in maand uit slecht zou gaan had je dat vast opgemerkt met de koop.