Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.

. Dus helaas mijn springdromen aan de kant gezet. Natuurlijke hindernissen vindt ze wel heel leuk, heb altijd gezegd dat het een leuk crosspaard zou zijn als ze alles zou springen. Maar dat is dus met de dag verschillend
...

! Ben er nu beetje jaloers op hahaha
. Ik zou als ik jou was gewoon een keer L1 starten, desnoods HC. Ik vond de L1 verademing na de B omdat ik daar wat meer kon gaan rijden (destijds met Jinja) en dat positief werd opgepakt. In de B vonden ze het wel prima als je gewoon rustig de proef doorkwam hier
. Het feit dat je wel iedere keer met een wp thuis komt, zegt wel de juryleden ook vinden dat je een niveau hoger kan. En slechter dan 140 ga je echt niet rijden dat weet ik zeker, dus je kan in principe niet worden teruggezet in de B. Misschien ook een keer een proefgerichte clinic rijden? Ik weet dat de lesgeefster van SM goede geeft (gaf?), misschien weten eline/ria nog een goede in de buurt?
. Alleen om 8 uur is ze er klaar mee en wilt ze naar buiteeeeeeeeen. Dan staat ze echt als een merrie te gillen joh niet normaal