Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kinuh schreef:Sorry dat het misschien laag is maar heb er gewoon amper verstand van
"

zn niveau ja dat zien we straks als we wedstijden rijden haha
we kunnen de beginselen van het L maar dat zegt nog niks Derma schreef:vlasta schreef:Horsii_mine leuke pony heb je zeg![]()
Ik denk toch wel 2500 euro
Ik moet zeggen dat ik vind dat er ERG laag getaxeerd word hier op bokt.
Ik vind ook dat jullie erg laag taxeren, mijn paard zou nooit en tenimmer weggaan voor 1800 euro. Ook een beetje vreemd dat een kleine pony nog duurder is (2000 euro of zelfs meer), dan een paard van dezelfde leeftijd met exact dezelfde ervaring...
) op 2500,- en op 1800,- ongeveer dan, heb het niet helemaal terug gezocht... en idd, mijn pony gaat ook zeker niet weg voor 1800,-!
en zie dat er zelfs nog lager dan 1800,- is gegaan! 1200,-

Maar ik ga het wel proberen
FlOriss schreef:bruuntje : erg moeilijk als hij helemaal gezond is rond de 500 ik zag ook al dat hij 19jaar was maar rijd je hem ook enzo? mischien zit ik eg laag maar ik heb ik je profiel gekenen haha dus je informatie niet gelezen![]()
lailapri : tjaa op zich geen verkeerde pony maar wat is er wel beleerd en wat niet ik neem aan dat hij nog niet zadel mak is maar gewoon netjes aan de hand loopt enzo hij ziet er lief uit alleen onbeleerd zou ik denk ik mee gaan met vlasta met de prijs zo'n 700 a 800 euro..