Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Tinkermuts schreef:Hai Jacqui70,
Ik heb even mijn formulieren bekeken, de dag begint om 09:30 met de jonge en nog niet gekeurde hengsten, om 13:00 begint de premiekeuring voor de reeds goedgekeurde hengsten, wel er zijn dan he, anders mis je Chakotay, haha, grapje
Meligemaaike schreef:Hoi, nou als iedereen wat oranjes aanheeft enzo doe ik dan maareen oranje kol aanval ik tenminste ook op als bokker
he hallo allemaal, ik was even stil maar dat komt omdat ikvanaf vorige week donderdag in Ierland ben, vanavond vlieg ik terug dus morgen ben ik weer bereikbaar ,groeten vanuit een schitterend Ierland [veel mooie paarden gezien, heb veel foto's] Jeannette Jean schreef::D he hallo allemaal, ik was even stil maar dat komt omdat ikvanaf vorige week donderdag in Ierland ben, vanavond vlieg ik terug dus morgen ben ik weer bereikbaar ,groeten vanuit een schitterend Ierland [veel mooie paarden gezien, heb veel foto's] Jeannette
jacky2 schreef:we kunnen ook oranje-make up op doen !!!!!!!!!!!!!!![]()
vallen we tenminste op !

),
grid schreef:Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer
![]()
Zal van de week nog eens gaan zoeken ... Vind dat best interessant al is het nog altijd een gok, omdat je de genen van de ouders niet kent en er meestal nog best veel mogelijkheden zijn: 25% dit 25% dat enz..
Supertje schreef:grid schreef:Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer
![]()
Zal van de week nog eens gaan zoeken ... Vind dat best interessant al is het nog altijd een gok, omdat je de genen van de ouders niet kent en er meestal nog best veel mogelijkheden zijn: 25% dit 25% dat enz..
Ik was dit topic eigenlijk vergeten, maar als je de mogelijkheden nog wilt weten.... er zijn er genoeg iig![]()
12,5% kans op vos
12,5% kans op vosbont
12,5% kans op palomino
12,5% kans op palominobont
9,375% kans op bruin
9,375% kans op bruinbont
9,375% kans op valk
9,375% kans op valkbont
3,125% kans op zwart
3,125% kans op zwartbont
3,125% kans op smokey
3,125% kans op smokeybont
snowdon schreef:Jean schreef:he hallo allemaal, ik was even stil maar dat komt omdat ikvanaf vorige week donderdag in Ierland ben, vanavond vlieg ik terug dus morgen ben ik weer bereikbaar ,groeten vanuit een schitterend Ierland [veel mooie paarden gezien, heb veel foto's] Jeannette
We willen natuurlijk wel foto's zien en verhalen he!!!