Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xxsummyxx schreef:nou nee hoor![]()
en trouwens dat mag ik zelf toch weten..

Meavey schreef:Nou het spijt me maar als iemand haar taxeerd zeg je elke keer dat ze wel dit, dat, zus, en zo is, en dus meer waard zal zijn.
Dus ik ben het eigenlijk wel met ze eens...![]()
Met alle respect voor alle shetten hier in dit taxatie topic, wat hier getaxeerd word is véél te hoog, de prijzen zijn ze in guldens amper waard, op enkele uitzonderingen na.
Merrieveulentoppers, worden geveild voor 200 euro, hengstjes voor 100, eentje zonder papieren is dus gewoon nog minder waard.
En ruintjes, ja heel leuk als kinderpony maar 100/200 euro is al een heel bedrag....
Ik denk dat jullie je nog erg in de euro vergissen...
Ik krijg vaak genoeg Shetlanders aangeboden voor 150 euro.. Of zelf minder.. En dat zijn echt geen verkeerde pony's hoor..! Ong.. hetzelfde als waarvoor ze hier 350/400 euro bieden.. Meavey schreef:En ruintjes, ja heel leuk als kinderpony maar 100/200 euro is al een heel bedrag....
Ik denk dat jullie je nog erg in de euro vergissen...
Max schreef:Helaas vergist de dierenarts zich niet in de euro en is castreren al 125 a 150 euro. Mensen vergeten dit ook wel eens en omdat ruintjes maar 100/200 euro waard zijn worden veel shets niet gecastreerd waardoor je dus mensen krijgt die hun hengstjes op het land gooien bij merries en hierdoor krijg je dus een gedeelte van het overschot waardoor de shets niks waard zijn op het moment !
ze is goed verkeersmak