Sabiy schreef:Nee niet oke, een echte arabierenliefhebber (en zo noem je jezelf toch?) kan dit paard niet "oer en oerlelijk" vinden. Als je dat wel vindt, prima hoor, maar dan ben je dus duidelijk geen arabierenliefhebber, want ZO horen ze eruit te zien !
nee hoor kan ik niet met je eens zijn, je heb arabieren met een diepe dish en met weinig dish, en verder alle kenmerken van een arabier(Gaat het dan alleen on het hoofd?) en ik houdt gewoon van arabieren met een iets minder ver doorgevormt hoofd, sja is gewoon een smaak.
En dat heeft NIKS met het feit te maken dat ik niet van arabieren houdt, dat slaat kant noch wal, als ik niet van schimmels zou houden, dan ben ik voor de regel ook maar geen arabierenfan?
Heeft niks met elkaar te maken, het ene paard heeft nou eenmaal voor mij een meer sprekend hoofd (of kleur of lichaamsbouw) dan een ander, en dat heb ik ook met friesen en fjorden enz. ik vindt ze gewoon niet allemaal mooi, en dat kan volgens mij ook gewoon niet want anders nam iedereen hetzelfde soort paard.