over de "dish"van een arabier

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:38

Sabiy schreef:
Nee niet oke, een echte arabierenliefhebber (en zo noem je jezelf toch?) kan dit paard niet "oer en oerlelijk" vinden. Als je dat wel vindt, prima hoor, maar dan ben je dus duidelijk geen arabierenliefhebber, want ZO horen ze eruit te zien !

nee hoor kan ik niet met je eens zijn, je heb arabieren met een diepe dish en met weinig dish, en verder alle kenmerken van een arabier(Gaat het dan alleen on het hoofd?) en ik houdt gewoon van arabieren met een iets minder ver doorgevormt hoofd, sja is gewoon een smaak.

En dat heeft NIKS met het feit te maken dat ik niet van arabieren houdt, dat slaat kant noch wal, als ik niet van schimmels zou houden, dan ben ik voor de regel ook maar geen arabierenfan?

Heeft niks met elkaar te maken, het ene paard heeft nou eenmaal voor mij een meer sprekend hoofd (of kleur of lichaamsbouw) dan een ander, en dat heb ik ook met friesen en fjorden enz. ik vindt ze gewoon niet allemaal mooi, en dat kan volgens mij ook gewoon niet want anders nam iedereen hetzelfde soort paard.

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:53

Bij het lezen van deze laatste reactie's kan ik het ook niet laten om een reactie te geven.

Ben het met youko en sabiy eens over wat wel en niet mooi is.
Persoonlijk houdt ik van een arabier met een flinke dish.

Verder is het jammer dat op de manier waarop nu gepraat wordt er binnenkort een slotje dreigt te komen.

Waar ik een hekel aan heb zijn mensen die een arabier een pony noemen.
Toont vindt ik weinig respect voor het ras.
Arabieren zijn paarden of je het nou leuk vindt of niet.
een feit is een feit(helaas voor de onruststokers)

En mensen die hun standpunt niet vashouden en meekletsen met alle winden mee,die vindt ik nog het ergste van allemaal.

maar ja ik steek mijn energie de laatste tijd gelukkig meer in mijn paard dan in bokt.
daar kan ik tenminste van genieten en niet van deze domme discussies op bokt.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:54

GO RICCARDO Knipoog

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:04

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/156581/incoming/ghajariy1-ETC%20(2).jpg[/img]

en...wat vinden jullie van dit schimmeltje????

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:07

mooie arab hoor

Joske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:15

Toch jammer dat er arabierenliefhebbers zijn die zich weer op laten fokken door andere bokkers en helaas ook door arabierenliefhebbers ( He Franca )

Zal blij zijn als dit topic ook weer gesloten zal zijn, gaat lang goed maar als zelfs de arab-liefhebbers gaan lopen stangen dan ben ik weg hier..

Josje, kgeef je groot gelijk

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:17

Jaaaaa, dat is Ghajariy van Sabiy toch? Ik vind hem heel mooi, vooral op die foto's van European Training Center

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:21

Die laatste schimmel zou ik dichterbij willen zien, wat ik persoonlijk het lelijkste aan die ander vind is dat de onderkant van de kaaklijn zo bol loopt wat eindigt in dat enge flup-onderlipje, en dat er nog nauwelijks 'wangen' te zien zijn. Deze lijkt dat beter voor elkaar te hebben. Volgens mij heeft deze ook geen overbeet.
Het gaat mij nog niet zo zeer om die deuk, maar meer om de rest van de vorm van het hoofd.
Verder denk ik dat ook een arabierenliefhebber dat hoofd gewoon lelijk kan en vooral mág vinden, zo vind je bij de Perzische katten ook verschillende vormen, er zijn erbij die de neus liever helemaal weg willen fokken, de ander houdt meer van een lekker snoetje.

En Riccardo, als je toch over respect begint zou je misschien ook eens kritisch naar je avatar moeten kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:27

ben ik met je eens Sjuimpje, ik heb zelf een echte pers(shaded silver) met een beetje een neus, ja en een echte pers hoort een platte neus te hebben, ja met gratis verstopte oogbuisjes, hartsikke zielig!
Zou die Extreme ook niet een beetje doorgefokt zijn naar het extreme *LOL* (sorrie dit gaat geheel onbewust) Verward , of zeg ik nu iets heel gevaarlijks!
By the way ik laat iedereen in zn waarde heb alleen een mening willen delen. Knipoog
Ik vindt die schimmel van Horseranch overigens harstikke mooi!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:37

Je mening kan je inderdaad niet opdringen aan andere mensen. Maar ik kan het heel goed begrijpen waarom Sabiy of anderen zich zo druk maken (is niet nodig, maar soms begrijp ik ook helemaal geen reet van). Daarom kijk in voor Arabianstuff op Straightegyptians.com en voor de algemene horse stuff op Bokt...(alleen ik kon me niet bedwingen hier Knipoog )

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:42

Joske schreef:
Toch jammer dat er arabierenliefhebbers zijn die zich weer op laten fokken door andere bokkers en helaas ook door arabierenliefhebbers ( He Franca )

ik noem het meer relativeren. Knipoog Al dat overgevoelige gedoe hiero.... Haha! Ik ga niet met de massa-mening mee hoor, echt geen zin in. Ieder zijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:48

waarom proberen jullie je mening op te dringen, okee jij vindt het een mooi hoofd, ik lelijk, nou en?

Joske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:57

Sjuimpje schreef:
En Riccardo, als je toch over respect begint zou je misschien ook eens kritisch naar je avatar moeten kijken.

Weet niet wat of een avatar in dit topic besproken moet worden maar vertel dan eens wat er mis mee is dan ??

Okee het is geen paard zoals 99,99 % van alle Bokkers maar moet dat dan ??

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:00

ja dat moet Joske.....net als dat je arabier er als een standaard arabier moet uitzien Knipoog anders tel je niet mee en moet je op zoek naar een ander ras. Naar Riccardo vertaalt moet hij dus op zoek naar een ander forum Tong uitsteken

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:03

Oh nee, War Time??! Jammer dat er zoveel geruzied wordt, terwijl wij allen dezelfde passie delen .

Joske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:04

Franca schreef:
ja dat moet Joske.....

Ach ja, jouw avatar is wel perfect

Over de rest van je bericht zwijg ik maar, lijkt me verstandig...

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:05

jongens en meisjes.....niet zo serieus allemaal. Ik zie het niet als een oorlog hoor...ik kijk wel uit. It's just internet!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:06

Kom op mensen plaats eens een foto van een mooie arabier, zijn we weer allemaal gelukkig! Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:08

Dit heb ik erop te zeggen: Afbeelding

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:09

Daar doe ik graag an mee Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:10

wat een poepie he die zebra!!!! Lachen

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:12

Franca schreef:
Dit heb ik erop te zeggen: Afbeelding

Mooie Arabier...Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:13

zeeer rastypisch Tong uitsteken Haha!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:15

Simeon Arabieren:
Afbeelding
Simeon Sarice
Afbeelding
Simeon Sehavi

Are we happy now?? Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:17

Wauwww! Mijn lievelingskleur!!! Lachen Mooie koppies!!!