Ja vreselijk van dat ongeluk met die kinderen..Heel veel sterkte en succes met je operatie ghashira! Fijn dat het zo goed gaat met jullie beide paardjes
Pumbaa heeft alweer 3 dagen vrij gehad! Ik wilde hem vanochtend weer rijden, maar op weg naar de paardjes heb ik een zwerfhondje gevonden, dus het is allemaal anders gelopen. Die had ik naar mijn huis gebracht, beestje trilde van top tot teen, was broodmager en werd kaal. Heb snel de paardjes eten gegeven en toen weer naar huis gegaan. Dierenbescherming gebeld en hij is opgehaald. Was echt een scheetje, helaas kon ik hem niet houden, heb al een dierentuin thuis en krijg over 2 weken ook nog een pony (shetlander) erbij. Dit was al het tweede hondje in een half jaar tijd die ik gevonden heb, ik woon dus naast het bos, mensen dumpen dan vaak gewoon hun dieren als ze ze niet meer willen, kan ik zo kwaad om worden. Goed dit was even heel offtopic, maar Pumbaa moet er morgen weer aan geloven.
Hij was de laatste keer onder het zadel zoooooooooo vervelend. Doe morgen weer een nieuwe poging en hopelijk is hij beter gezind.
@Francis, das wel een mooie dekhengst hoor. Fijn dat je zoveel info over je paardje binnen krijgt