whahah okee;) Ik dacht misschien voor de openingspost dat iedereen een foto stuurd met een klein stukje tekst en dat we die dan in de openingspost kunnen doen?(over jou paardje dan he) vinden jullie dat een leuk idee?
SorpresaKyra
Geplaatst: 28-07-10 23:15
Ja ik vind het superleuk idee...je durft het aan in ieder geval..
leuk idee, maar ik denk dat we eerst moeten kijken of er animo voor is en dan een eventuele deel 2 dan helemaal met foto's van de vaste bezoekers enz? anders gaat de opening er pas over een maand komen ofzo
@ E-Nalante Dank je wel , beeldschoon is wel te hoor..hij is wel een grappig kereltje..hihi..
SorpresaKyra
Geplaatst: 31-07-10 23:14
Bentley26 schreef:
Indd.. die foto moet veeeel en veeeel groter Heb je nog andere foto's ymkje_carla??? We zijn natuurlijk heel nieuwsgierig
Die is groot zat ja..hahaha..wat een koppie eej..zat even nie op te letten..was dit een arafjo..????
ymkje_carla
Geplaatst: 01-08-10 09:37
de moeder is een fjord en de vader is zwarte arabier(onze eigen hengst)
obusdebobus
Geplaatst: 01-08-10 19:29
Mijn fjord heeft een fjord/fries veulen gekregen. Prachtig om te zien. Is nu 5 jaar en 1.55m, groeit nog door. Donkere wild kleur, lange zwarte manen (als ie ze er niet afschuurt), zwarte sokken, lekkere friese billen. Succesvoorbeeld.
Wat leuk zoveel kruisingen! Ik ben onlangs ook trotse eigenaar geworden van een fjordenkruising; Caira is een jaarlingmerrie en een kruising fjord x arabier.