Helemaal blij !!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Punz schreef:Koeke: We hebben een fijne keuringsdag gehad. Aantal inschrijvingen had wat meer kunnen zijn ( maar dat heb je al snel als je een klein stamboek bent), maar zeer tevreden met de dieren die er waren. Fijn ook dat de veulens echt veelbelovend leken én ook de jongere merries veelbelovend leken, dus daar kunnen we weer mee vooruit.
Purny: Dan rij jij op manege westland!! Dat is in de geschiedenis van de Connemara in Nederland een heel bijzondere plek! Zij hadden dit jaar inderdaad Dee Dee Westland ingeschreven , vorig jaar waren ze er ook met een veulen. Ton heeft in het verleden in het bestuur gezeten, en heeft fantastische hengstenshows georganiseerd op zijn bedrijf. Brigitte zit nu sinds kort weer in het bestuur
Birgit01 schreef:Ik heb nog 2 stripjes pillen te gaan, dus over 2 weken weer afspreken om bloed te prikken. Ben benieuwd! Ik heb ook nog wel goede resultaten gehoord over Mariadistelzaad voeren ( gemalen), dat zou ik daarna nog wel willen proberen. En sinds een weekje voer ik weer pulp. Heb gelezen dat dat goed is voor paarden met lever problemen ( maakt het darmmilieu minder zuur) en dat kreeg hij in de winter ook op de pensionstal en eigenlijk vond ik hem er toen iets beter uit zien dan nu. Met zijn energie is niks mis, maar dat is altijd al zo!