Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MelissaV schreef:Klopt, is alleen heel lastig om dan te spanning af te laten vloeien. En de wedstrijden die ik start heb je geen kans om op voorhand door de bak te stappen. Dat is het nadeel aan western
Zat al te denken om haar een paar keer mee te nemen naar een oefenjumping, puur zodat ze wat meer ervaring op doet op vreemd terrein. Oefenjumpings zitten er hier sowieso 4 in de buurt. De dichtsbijzijnde western oefenwedstrijden zijn minimaal 1 uur rijden.
MelissaV schreef:Met niet de ring in mogen bedoel ik dat je bij dressuur vaak een rondje kunt stappen of draven voordat je begint aan je proef, ofja in België toch. Bij ons wacht je voor de poort en zodra je binnen komt, stop je bij de kegel en dan begin je meteen. En dat is voor mijn merrie wat teveel af en toe, ze is niet gewend aan veel mensen rondom de bak en dergelijke. Daarom dat ik dacht om eens wat jumpings te doen, dat is vaak een gemoedelijke sfeer maar kan ze toch wennen dat er microfoons gebruikt worden, dat er veel publiek en dergelijke staat
Arno24 schreef:Er is wel een mogelijkheid om ze van de site te trekken, echter heel eenvoudig is het nu ook weer niet. Persoonlijk vind ik dat dan wel weer jammer. De foto's mogen namelijk met beeldmerk gewoon gebruikt worden op internet. Het enige dat niet mag is de foto's met beeldmerk gebruiken voor commerciële doeleinden.
Ik ben nu een fotogallerij aan het opbouwen op mijn site zodat jullie de foto's met beeldmerk eenvoudiger kunnen downloaden.
Punz schreef:Was zo blij met Arno's aanwezigheid op de keuring, dat ik hem niet boos wil maken...