Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Punz schreef:Tja.. Sinds 2,5 maand ga ik 3 keer per week hardlopen, sinds ci 3 maanden 1 x pw naar de sportschool ( ruiterfit trainingen) en 4 a 5 keer per week rijden.
Je zou toch denken dat de beweegkant nu wel in orde is...
Punz schreef:Dat moet ik ook gaan doen hoor Pizza. Het bewegen is meer omdat ik meer balans en conditie wil hebben voor het paardrijden. Is in principe niet om af te vallen, maar is in reactie op na mijn galblaas operatie een klein half jaar naar mijn Jou-Jou instructrice zitten kijken, en vervolgens conclusies gaan trekken over fitheid ed die nodig is om echt goed te kunnen rijden. Vandaar uit ben ik gaan sporten
Maar om af te vallen moet ik inderdaad ook simpelweg de inname gaan beperken. Inderdaad écht niet boven de 1800 kcal komen..
pizza64 schreef:Change3x schreef:Prachtige foto!
Het onck wordt gehouden in Ermelo.
Zijn daaraan voorafgaand geen selectie wedstrijden? het is gewoon op 1 dag?
Bar schreef:Klinkt mij niet als iets typisch Connemara maar meer als niet voldoende rechtgericht zijn van je pony.
Wij werken hier aan door zijgangen te rijden, met name schoudervoor en schouderbinnenwaarts (afhankelijk van wat je pony al kan). Veel voltes rijden en dan met name ook verkleinen en vergroten van de voltes.
Werk dus waarbij het binnenachterbeen goed moet ondertreden.