Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FatCat schreef:Wat en hoeveel voeren jullie eigenlijk (en hoeveel moeten ze werken) ?
CHS schreef:Het verhaal van Rex klinkt mij bekend in de oren. Toen ik Ardara begin maart kocht was ze nog maar net in Nederland. Een opgetrokken buik en eerst maar matig eten van het hooi. Vrijwel meteen mestonderzoek laten doen (geen wormeitjes) en de tandarts erbij. Dat laatste was hard nodig. Haar kiezen waren verkeerd gevijld. Na twee weken at ze goed, maar het heeft nog wel een tijd geduurd voordat ze mooi op gewicht kwam. Zo'n bootreis is niet niks. Zeker als ze met velen in een vrachtwagen hebben gestaan. Ardara had echt tijd nodig om bij te komen.
curly2day schreef:Koetjeboe, goed dat je het een en ander laat uitzoeken. Maar vergeet ook echt niet wat een indruk het importeren en verhuizen allemaal kost. Geef het koppie ook rustig de tijd om even te wennen aan al het nieuws.
Welkom terug CHS,wat ziet Clooney er goed uit.
Wat betreft de verschillen in jury ervaringen. Ieder heeft zijn eigen ervaring. Laat elkaar een beetje in zijn waarde en wees niet te hard voor elkaar.
Iedereen alvast veel plezier zondag, ik ben helaas verhinderd :-(