Change3x schreef:Ik vind het heel jammer dat er gelijk weer in de aanval moet worden geschoten. Ik sprak toch ook niet over alle juryleden?En ik had het ook niet over geen verstand hebben!
Je had het over "een enkeling" die er wel verstand van had

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Ik vind het heel jammer dat er gelijk weer in de aanval moet worden geschoten. Ik sprak toch ook niet over alle juryleden?En ik had het ook niet over geen verstand hebben!
Punz schreef:SAAMS: Jou ( Pattys Sweet Masquerade ) gaat naar de keuring voor de rubriek bestgaand.
Change: ik vond jouw uitspraak ronduit respectloos ten opzichte van een grote groep mensen die elke zondag tegen onkostenvergoeding bereid zijn om proeven te jureren. En dan blijkt ook nog eens dat je zelf niet eens op de hoogte bent van de feiten/ de eisen waar iemand aan moet voldoen om te mogen jureren. Dus daar reageerde ik op.
En volgens mij val ik je nergens aan. Ik zeg alleen dat ik het respectloos vind én ik heb de feiten op een rijtje gezet . Dat is alles.
Punz schreef:Elk jurylid is minimaal M. Dat ben jij toch nog niet, of vergis ik me?
koeke schreef:Leuk koetjeboe, waar is dat?
Herkenbaar FelineNanet over endurance. Ik ken het van de zijlijn, maar bij eventing is/was het ook zo. En diep in mijn hart blijf ik gewoon een crossmeisje![]()
En tja, ik heb wel even op mijn handen moeten zitten toen ik die opmerking over juryleden las. Was bang dat ik anders iets zou typen waar ik spijt van kreeg. Blij dat ik niet meer jureer![]()
Evengoed vind ik juryleden soms ook onbegrijpelijk punten, maar ach dat houdt de verrassing erinVoor mij overigens wel een reden om nooit naar wedstrijden te gaan waar je twee proeven bij één jury rijdt. Ik wil twee meetlatten, niet één.