Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paard ook weer blij, nu kon ze tenminste ook hooi eten buiten
Doos wou gisteren haar stal niet uit 
groot gelijk zonnetje, jeuk is erger dan een deken op toch?
uitladen en nog een keer: weer braaf. Begin het bijna leuk te vinden
) 

.
) Verder zijn de andere twee zo'n 1.58 dus de keuring een beetje ontgroeit ben ik bang
.
. Gelukkig is dit goed op te lossen door haar alleen lang, uitgebloeid gras, weinig tot geen krachtvoer te geven en goed op te letten wat voor hooi we voeren. 
. Wel heb ik nog een vol zusje staan van Devil van EK, connemara x sijbrand (heartbreaker). Die is nu 2 en ongeveer even groot als onze reuze connemara's.
. De connies beginnen al een aardig vachtje te krijgen helaas en zouden zich nu rotzweten onder een deken denk ik. Voorlopig staan ze nog dag en nacht buiten, hopelijk houden de weides het nog even vol en hoeven ze 's nachts nog niet naar binnen. Met trainen zijn die vachten minder handig, maar dat gesleur met dekens vind ik ook altijd weer zo'n gedoe
is ieder jaar weer een leuk discussiepunt voor mijzelf: to deken or not to deken
. Oeh heksje op onbekend terrein
*ziet de thermografie compleet rood uitslaan incl. stoom uit de oren van een rode heks*