Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
FelineNanet schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst koetjeboe! Heeft hij/zij ook al een naam of heb ik daar overheen gelezen?
@Ria Lene is inderdaag goed op de hoogte van alle nakomelingen! Heel leuk mailcontact met haar (gehad) en ze vindt het onwijs leuk dat ik endurance met Kiet doe en wilt er graag van op de hoogte worden gehouden
! Nee geintje, heel veel plezier en stuur eens wat foto's!
. Kiet had er in ieder geval zin in en we hebben toch wat mooie stukjes galop mee kunnen pakken. Nu ze eenmaal wat langer kan galopperen, wil ik het tempo iets hoger gaan maken. Dan komen haar bilspieren opeens van pas
Saaams schreef:Marrit leef je nog?
Goed gedaan zeg! Wat vind Lloyd het leuk
en nu ben ik er weer. Vond het wel rete-eng deze keer met die gladde bodem hoor. Normaal spring ik wel wat hogere dingetjes maar voelde nu niet goed genoeg aan
Over 2 weken een oefencross in de buurt, 40cm nou daar zijn we wel klaar voor. Ja Lloyd ging wel hard dat laatste rondje. Althans, zo voelde dat voor deze dressuurprikker die de bakrand mist
was na dat rondje ook wel klaar met alles (heb slechte knieen en icm kou, stress en korte beugels... au) en lekker terug gestapt.
echt superknap en wilde je nog zeggen dat ik vind dat ze een mooie ronde kont krijgt!
Anyone??
) esje007 schreef:Dan moet ik voor 2018 maar eens op zoek naar een connemara liefhebber die mee wil!Anyone??
Ik stap zelf ook altijd op een blok op. (Ik misbruik daar o.a. de anwb paddestoel op het bospad voor)
Ik heb paar jaar geleden mijn meniscus gescheurd toen Rebel een pasje wegstapte precies toen ik afzette. En die knie blijft ook na de operatie tamelijk zwak.
FatCat schreef:koetjeboe schreef:net voor het eerst thuis op rex gezeten. hadden die van jullie ook moeite met op stappen de verkoper had het erover dat ze in Ierland nooit vanaf de grond opstappen.
Wilde die niet stil staan? Had ik bij die van mij ook. Heeft me 2 maanden geduurd voordat dit eruit wat.