Dank voor de complimenten SM, heel fijn om te horen!!
Inmiddels is het Iers jurylid weer op het vliegtuig gezet, en is bij deze mijn vakantie voorbij.. Vanavond weer de eerste cliënten. Dat gaat even wennen worden...
Oh wauw die foto SK. Nu denk ik van: Ik had ook moeten komen hahaha. Maar ik kan geen 3 beesten laden tegelijk. Misschien volgend jaar als ik ze alle 2 nog heb maar die kant op gaan Dan moet ik ze ook eerst nog op naam zetten!
Met merrie en veulen gaat het goed! Ik zal zo een foto uploaden, puur met de telefoon gemaakt dus geen gave foto die ik normaal maak hahaha.
Ohhh Ben zo benieuwd! En vind het echt zo geweldig dat Arno dit heeft willen doen! Kan dat niet vaak genoeg zeggen. Zo ongelofelijk super!! Geweldig hoe hij echt de hele dag overal bij was om foto's te maken! Hij heeft echt gewoon de hele dag keihard gewerkt, want eehhhhhhhhhh het was bést wárm eigenlijk
Marrit13
Geplaatst: 31-08-15 19:40
Zweet nu nog
JeaDH
Geplaatst: 31-08-15 19:46
SkyMarian schreef:
Foto's van Arno komen nog online. Die moeten nog uitgezocht worden.
O was die man met "al" die camera's jouw partner? die had het echt heel druk, en dat met die warmte, petje af!
Maar er was nog een fotograaf ik had haar naam wel gevraagd maar ben die weer vergeten
Inez had ook nog wat foto's gemaakt toen ik op Quinty zat dus ben benieuwd. vooral heel leuk dat er zoveel mensen de moeite namen om foto's van iedereen te maken!!
Baal er wel van: heb de hele dag álles gezien, maar de rubriek bestgaand springen heb ik helemaal gemist.. ( Ik had een pony te omhelzen.... ( en af te sponzen ook) Dus ook daar wel heel nieuwsgierig naar ( naar foto's van deze rubriek)!
Die meneer met al die camera's is idd mijn hubbie. Hij vond het ongelooflijk leuk om te doen.
Och en die knappe Joujou en amazone gewoon 2e bij het bestgaand dressuur. Met de complimenten van de jury dat ze er een hele fijne pony aan heeft. Wat een beer is het trouwens. Had een rank valk pony'tje verwacht. Stond me daar toch een buffel op stal.
Het viel (mij) iig niet op. Vond om nog prima in zijn jasje zitten.
Witte pony van gisteren was vandaag voorzien van gele mestplekken, zand- en grasvlekken. Heerlijk weer het gewone leven.
Punz
Geplaatst: 31-08-15 22:17
Jou is inderdaad de laatste week haartechnisch gezien volledig ontploft, en dit dan naast dat het uberhaupt wel een buffeltje is ja.
Hij heeft maar een heel korte periode echt zijn zomerwacht, want zodra de dagen weer korter worden ( 21 juni dus al) begint Jou al met het verharen, en krijgt hij alweer zijn wintervacht.
Scheren wilde ik nu ook nog niet doen....maar als het zo door gaat en het blijft warm dan vrees ik dat de eerste scheerbeurt nu toch niet al te lang op zich laat wachten. Vind ik gewoon zielig voor hem dan, met zo'n pak haar in de warmte aan het werk.
Edit: En blij hoor, dat hij niet al te rank is, daar is hij ook op uitgekozen. Ik heb namelijk ook niet het meest ranke model zullen we maar zeggen ( al moet er echt echt echt 10 kg af....)
Laatst bijgewerkt door Punz op 31-08-15 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt