pubelia schreef:ik kan niet scoubidoen
Nou mijn dochter van 8 kan het zelfs, dus zo moeilijk is het niet hoor!!! Genoeg duidelijke voorbeelden op internet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pubelia schreef:ik kan niet scoubidoen
Eh..... ik durf het bijna niet te zeggen ,maarre ......ik kan ook niet scoubidouen. Uiteraard wel geprobeert maar na een derde zenuwaanval ben ik gestopt. Mijn kids kunnen het wel.
Bonte schreef:Jacqueline.
Bedankt voor je aanbod, maar ga toch maar zelf met de auto. Dan kan ik weg wanneer ik wil. Heb een nieuwe auto, dus kan ik die meteen inrijden.
pubelia schreef:Bonte schreef:Jacqueline.
Bedankt voor je aanbod, maar ga toch maar zelf met de auto. Dan kan ik weg wanneer ik wil. Heb een nieuwe auto, dus kan ik die meteen inrijden.
leuk wat voor een auto heb je???
Bonte schreef:Jacqueline.
val ik tenminste ook op als bokker
..
snowdon schreef:Ik kom toch niet, dus coydog, als jullie gaan, kunnen jullie direct door

snowdon schreef:Ik kom toch niet, dus coydog, als jullie gaan, kunnen jullie direct door
coydog schreef:Zo als het er nu uit ziet gaan wij ook niet.
pubelia schreef:ff iets anders een ander vraagje
mijn tinker is verkouden en er komt snot uit zn neus en als je gaat rijden hoest die.. wat kan ik nou het beste doen?? is de eerste keer dat ze ziek is?
irish_lady schreef:snowdon schreef:Ik kom toch niet, dus coydog, als jullie gaan, kunnen jullie direct door
JIJ KOMT WEL! Anders kom ik je er aan je haren naar toe slepen hoor