kellyhorse schreef:ookal is dit ren oud discussie wil ik nog even zeggen: ik vindt
1. arabier
verder heb ik niet enne inkers zijn nie sloom dan ligt yeta an die tinker
En nu nog normaal leren schrijven...dan ben je al weer een stuk slimmer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kellyhorse schreef:ookal is dit ren oud discussie wil ik nog even zeggen: ik vindt
1. arabier
joepje schreef:kellyhorse schreef:ookal is dit ren oud discussie wil ik nog even zeggen: ik vindt
1. arabier
En nu nog normaal leren schrijven...dan ben je al weer een stuk slimmer.
judith_slu schreef:het is maar goed dat iedereen zijn voorkeuren heeft, anders zag je straks overal alleen maar haflingers ofzo staan
:P:P Whahaha nee, ik begrijp wat je bedoelt
dems75 schreef:jasmintjhu schreef:3:haflinger/ijslander te sloom en geen uitstraling
whahaha, ik daag je uit om mijn ijslander "sloom" te noemen...en for that matter...any ijslander!
ik ben werkelijk waar nog NOOIT een slome ijslander tegengekomen
joepje schreef:Barcelano schreef:Arabisch volbloed nerveus waar kom dat fabeltje vandaan ze zijn juist super koel in hun hoofd>>>>Oke iedereen zijn eigen mening maar als je die geef doe het dan wel op waarheid berust.
Arabisch volbloed te iel>>>Nooit gehoord van de Spaanse Arabisch volbloed zeker.
En het ligt er aan wat jullie defenitie is van Arabier>>Arabische volbloed
Of kruisingen wat dat is wat het woord arabier betekend![]()
Hèhè! eindelijk eens een zinnige verklaring,
ipv. die onzin dat Arabieren zenuwachtig zouden zijn!![]()
Tja, het zijn natuurlijk geen slome koudbloeden.
Maarja,niet iedereen houdt van een slome knol..
Voor mij nooooit een ander ras meer!
Ik snap dat men voorkeur kan hebben. Maar meeste mensen vallen op het karakter van iemand. En ieder paard van bijna elk ras heeft wel een ander karakter. Ik snap dat je sommige paarden niet mooi vind, maar als je dan zo kortzichtig bent dat je zegt der er helemaal geen mooie types van zijn.. Misschien hebben die wel het goudste hartje...!!!

)
)
)
) punkies schreef:volgens mij zit in bijna elk ras verweg wel arabier, gehalve bij de fjord enzo
Lyte schreef:Mijn minst favo rassen zijn:
1. Trekpaardrassen, echt super karakter, maar niet voor mij...
2. Tinker (srry tinkereigenaren, maar ze zijn mij wat te sloom)
3. Fjord (hoewel ik er erg mooie tussen vind zitten)

Oftewel een robuust ras.
Het is maar net waar je van houdt. Onze Tinker en Shet behoren overigens tot de luxere types van het soort en de KWPN is van Don Ruto, dus dressuurgefokt.Citaat:Mensen verschillen, paarden verschillen en het paard wordt deels gevormd door de mens.
Barcelano schreef:Zelfs in de fjord zit AV bloed net zoals in haflingers.
In de sportpaarden zit bijvoorbeeld Amurath OX als je de stamaboek nagaat pluizen