kwadraatje schreef:Ik denk dat Robbedoes een New Forest is, ik weet het niet zeker, is maar een gokje
Wie weet wat dit voor een ras is? Hij is ongeveer 1.75 groot.
ik denk dat het een kwpner is;)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwadraatje schreef:Ik denk dat Robbedoes een New Forest is, ik weet het niet zeker, is maar een gokje
moonlight1 schreef:kwadraatje schreef:Ik denk dat Robbedoes een New Forest is, ik weet het niet zeker, is maar een gokje
ik denk dat het een kwpner is;)
chiquee schreef:Heb ondertussen de vorige eigenaar op de paardenmarkt gesproken, het is een andalusierxkwpn dus manuutje had het goed geraden!!!!!
En ik zei toch dat dr geen arabier inzat!!!
Die draver die ook op deze pagina staat lijkt veel op die van ilovejuno ( ofja heeft er wel wat van weg!! )
chiquee schreef:Heb ondertussen de vorige eigenaar op de paardenmarkt gesproken, het is een andalusierxkwpn dus manuutje had het goed geraden!!!!!
Die draver die ook op deze pagina staat lijkt veel op die van ilovejuno ( ofja heeft er wel wat van weg!! )
chiquee schreef:Die man heeft alleen verteld dat ze 8jaar is en licht is ingereden heb dr eergister voort eerst opgezeten, heel voorzichtig want vertrouwde die man niet zo maarre dat van dat ie ingereden is is in ieder geval wel waar, de rest weet ik niet zeker.
Citaat:Ik denk dat Robbedoes een New Forest is, ik weet het niet zeker, is maar een gokje
moonlight1 schreef:ik heb een (halve) draver van 10 jaar..
ze is erg snel..en kan goed galloperen..
maar de vraag is nu wat voo kruising zit hierbij in..
het is een x draver met????
ik weet het zelf echt niet meer.. mischien weet iemand het hier..
kleinelinda schreef:Hallo ik heb mijn pony zonder papieren gekocht en ben echt super benieuwd wat voor ras het is. We komen er echt niet uit!!!
Het is een grootte d- pony , 16 jaar, ze tolt.
sorro1 schreef:Die Robbedoes, is volgens mij een KWPNer gelders type.
Draver is geen ras. Vaak zijn dat engelse volbloeden.
Ik denk dat in Kelly ook een engels volbloed zit maar ook iets van een new forrest.
Moonlight idem dito. Het koppie is duidelijk van een new forrest.
Groetjes Lianne
sorro1 schreef:Die Robbedoes, is volgens mij een KWPNer gelders type.
Ik denk dat in Kelly ook een engels volbloed zit maar ook iets van een new forrest.
Groetjes Lianne
kleinelinda schreef:sorro1 schreef:Die Robbedoes, is volgens mij een KWPNer gelders type.
Groetjes Lianne
Ok dus er zit engels volbloed, new forest bloed in ok onthoud ik ff.