Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dwergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 10:19

Hoi,
Ik heb zelf sinds september een draver hij heet Clannad. Ik wil nooit niet anders meer het is een super betrouwbaar ras en ze zijn ontzettend lief. Ik heb zelf een site gemaakt over dravers hij is nog in opbouw.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=288843 Neem gerust een kijkje. Er staan leuke foto's op.
Groetjes Daisy

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:09

Welkom Daisy, en ik ga straks eens op je site kijken Lachen!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:32

leuke site, en welkom.
Iedereen die vandaag moet koersen, good luck

dwergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 14:57

Dank je wel! Alle hulp is welkom trouwens (leuke berichtjes enzo) Hoe is het met jullie dravers?

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:36

ik zit hellaas niet op clubs maar op clubid, maar leuke site:d

met mijn verzorgdravers is alles oke:d straks loopt rebecca in de 9e koers, ben hellaas niet mee, maar hopen dat ze goed loopt:d

ik was wat langer opstal :d de andere gevoerd, :d volgende keer zie ik haar wel weer:d

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:49

hoi daisy

leuke site OK dan! OK dan!

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:20

hai daisy ik heb je een bericht je gestuurt op je site en 2 foto's geplaatst

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:06

hellaas rebecca sprong, ontvang net bericht,

hoe liepen jullie dravers?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:34

To The Point heeft niet gelopen. Het begon al voor de koers. Roelof ging zich aankleden en ging door zn rug, dus Rosalie zou hem rijden. Bij het voorwerk ging het mis. Ze gingen de baan op, maar TTP draaide te krap de bocht om.. Gevolg: de sulky bleef hangen, Rosalie lag eraf en TTP aan de kletter.... Ik zat boven en hoorde ze roepen dat er een paard los op de baan liep. Ik zag het paard onder op de baan rennen, zag de sintelkap en dacht: nee he, het zal toch niet.... Scheve mond En jawel *zucht*
Hij heeft een rondje of 6 of 8 de baan rond gegaloppeerd, met op een gegeven moment de sulky met 1 wiel aan de andere kant van de reling. Sulky aan gort Op het laatst had ie alleen de bomen nog om, met die extra buizen, die steeds tegen hem aan kwamen en tussen zn benen kwamen waardoor ie weer verder rende Verdrietig UIteindelijk ging ie langzamer en kreeg Luit (de Vries, vriend van Rosalie) hem te pakken...
Goddank (!) is ie er vanaf gekomen met wat schaafplekken. Scheve mond Het had heel wat erger kunnen zijn! Ik heb echt met trillende handen en knieen staan kijken, echt niet leuk Scheve mond
Hij heeft een spuit gekregen (tetanus geloof ik) voor de wonden en hij zal morgen wel goed stijf zijn... Pfff.. hij had de koers wel kunnen winnen, maar dit had ik dus niet verwacht. Hij krijgt nu eerst even rust, nog maar even niet koersen Ach gut

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:38

Ach gut Dat is balen!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 22:45

jeetje wat rot voor je!! en voor TTP en voor Rosalie en voor Roelof, voor iedereen rot dus! Ik hoop voor je dat TTP snel opknapt

O, nou weet ik waarom Roi zo heet was. Maria zei dat iemand hem heel hard achterop kwam rennen en toen werd Roi heel heet en toen heeft Siem heel erg aan hem gehangen en toen was zijn hele mond stuk en toen wilde hij in de koers helemala niks, toen werd ie 4 of 5

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:48

das zeker balen inderdaad.

hopelijk is die niet te stijf, morgen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 00:03

Jemig Wen, dat is echt erg! Iedereen inclusief TTP zal wel flink geschrokken zijn! Heel goed dat jullie hem even rust geven, dat brengt hem misschien weer tot rust.

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:34

jeetje wen, wat rot voor iedereen, ik hoop dat ze er gouw boven op komen.

barry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 15:34

to the point is ook een beste.ik ken roelof maring ook heel goed,mooe koers liep ie laatst in het dooie spoor en nog winnen ook.Ikzelf heb Super Queen Pine gehad,die is helaas op hele duistere manier overleden,wat een superpaard was dat,ze heeft zelfs op Vincennes gelopen en daar geld verdient.Een volle broer van haar Tim Pine komt dit jaar de baan in.Wie vragen heb over vroegere dravers,stel ze gerust,ga al een tijd mee

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 15:45

Ik weet niet of we nog gaan koersen met TTP na dit voorval... Het is bij hem elke keer weer afwachten hoe het gaat. Hij is gewoon nogal gestoord Schijnheilig Hij is lui en daarbij heel slim, en dat is niet handig...

barry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 15:58

Enkele paarden die van ons zijn geweest;Always Again,bo westerhorn,happy face,devils orchid,ready for action,proud orchid,super queen pine,windsongs pine (veulen),tim pine en nog een paar

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:03

Bo Westerhorn komt bij ons uit het dorp. Super Queen Pine is inderdaad op een dodgy manier verdwenen.

Always Again, uit welke moeder kwam die?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:43

Bekende paarden Lachen ...voor mij dan Lachen ...Ready for Action,Proud Orchid&Super Queen Pine heb ik vaak zien lopen Lachen

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:06

Jammer dat ik uit de dravers ben Boos! zal ook niet meer zo snel gebeuren.....veel duindigt bezoeken dus Haha!
Proud Orchid heb ik ok meerdere keren voorbij zien komen Haha!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:13

Ja, Super Queen Pine is op een hele rotte manier gestorven! Dat vond ik zo'n goed paard. Ze begon net in d'r krachten te komen, sneu hoor

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:13

Gaat er morgen toevallig ook iemand naar Alkmaar? en toevallig met fototoetstel? Schijnheilig Het halfzusje van Rival, Tequila Sunrise, loopt kwalificatie

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:59

hi mensen, net ff snel topic doorgelezen...(weekendje weg geweest)
Daisy welkom, ik ga zo je site bekijken!!!!
maar nu eerst in vogelvlucht naar mn super paardje Haha!

barry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:18

Super Queen Pine hadden we verkocht aan de tennis groep john van lottum,christie boogerd,martin verkerk en die stond in training bij arnold mollema.Sinds hij daar naartoe ging,ging het wat minder.Wel won hij nog ff de fokkerstrofee voor merries a 7500 euro en toen ging het bergafwaarts.Als ik de koersen terug kijk,hoe ze won,is fenomenaal.Een eindschot waar je de rillingen van over je rug krijgt,zoals ruud pools zelf al zei;ik werd gelanceerd.Geen paard die zo snel kon beginnen als Super(kijk de banden maar na),zelfs niet silvio baldwin,secret star en consorten.Ze had alles in huis om een topper te worden,maar helaas,na een heel vaag incident,mocht ook zij het leven niet meer hebben.Er staat nog een volle broer van haar in de box te springen,om te kunnen draven.Sinds een half jaar hebben we ook een zeer exclusief gefokt paardje(zelf),de zelfde moeder als Super en pine chip.Nooit geen garantie voor een topper,maar op papier kan het al niet meer stuk.

barry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:23

Always Again kochten we weg bij hennie grift als seriewinnaar,daarna heb ie geen stuiver kunnen verdienen bij roel maring en manus bouwhuis.Tot hij op stal kwam bij Aonne de wrede (alias de dokter),daar heb ie nog menig koers kunnen winnen en zeer veel karakter getoond,wat een trouw paard.Springen!!!!!! dat wist ie niet ,wat dat was.Michel heynen en Anco toonen hebben ook menig koers met hem gewonnen.Daarna heb ie nog ff bij Johnny de leeuw gestaan en daar ook zijn centjes verdiend.Always was van Nevele Impulse en Ostara Hannover