Er zijn zoveel >Fjordentopics (niet erg hoor) maar ik kijk ze niet meer allemaal ik kijk eigenlijk alleen maar bij de bokkende fjordenrijders!!!
Heb ik nou toch mooi even de stand op 50/50 gebracht Ik verzorg een Fjord. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk paard
Heranda schreef:Heb je foto's? ja heb ik wel maar ik weet eigenlijk niet hoe ik ze hier in een berichtje moet zetten op mijn profiel heb ik wel foto's, maar volgens mij zijn die niet allemaal even mooi...dus als iemand even uit wil leggen hoe dat moet dan zet ik wel een leuke neer
Leuk Fjordje! Maar in een berichtje zet je op dezelfde manier foto's als in je profiel, dus ook de link van de foto tussen [img] en [/img]
ik heb nieuwe foto's op mijn profiel gezet. ik zal hier ook nog even een leuke zetten.als joery staat te dutten dan heeft hij altijd een 'centenbakkie' hier is joery alleen lekker vies, maar voor de rest wel een mooie foto vind ik, deze is eergister gemaakt.
Op die 2e foto kijkt hij net als Lana.. op die 1e lijkt hij er weer helemaal niet op whaha wat is z'n afstamming?
bliksemluver schreef:Op die 2e foto kijkt hij net als Lana.. op die 1e lijkt hij er weer helemaal niet op whaha wat is z'n afstamming?dat zal ik op moeten zoeken, dat weet ik niet uit mijn hoofd
ik heb een superfjordgisteren clubkampioen geworden en 1e in de L tussen de tieners op grote paarden !