Ik heb een BWP paard en tis ne superspringer. Wij hebben altijd BWP-paarden gehad en die zijn allemaal super gewoon!! En mik heb ook een falabella gehad met de naam Litle Richie en dat ponyke was gewoon prachtig!
Welk paardenras mij het meest aanspreekt is het gelders ras.
Ik heb zelf een merrie en een hengst op stal staan en ik moet zeggen dat het hele fijne en eerlijke paarden zijn. Ze zijn onder het zadel niet een van de makkelijkste, maar zo blijf je ook lekker bezig, maar als je ze eenmaal wat geleerd hebt dan willen ze dit ook echt helemaal voor je doen en laten zien. Ook de uitstraling die ze over zich heen hebben is geweldig mooi. Heel elegant en krachtig!!
ik heb lkkr voor ander ras gekozen, want ik vind de Lusitano leuk en mooi. Ze zijn tschijnt ook erg veelzeidig en kunnen veel meer dan alleen dressuur. Maar, meer dan dat ze mooi, atletisch, duur, en uit portugal komen weet ik ook niet. Maar als je me er een zou aanbieden voor een redelijke prijs en m'n ouders kunt overtuigen (mission impossible) om ook nog een nummer 4 te kopen (zo zien mijn ouders dat). Dan zou ik niet weigeren. T enige wat ik wat minder mooi vind is dat ze een ramsneus hebben, daar hou ik niet van. Maar er zijn er ook zonder, en die zijn mooooooooooooooooooooooooooooooooooi