Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zijn moeilijke kant deed hij heel makkelijk, maar de andere kant was echt WAT!!!!! Hebben het op alle manieren geprobeerd maar hij leunde gewoon heerlijk tegen mijn been aan.
Na een paar schopjes werd het iets beter maar tis nog niet echt een succes. We hebben wat te oefenen laten we het daar op houden. Heb al bedacht dat ik het van het weekend eens aan de hand ga proberen.
En die pastte ook goed op Tinkers
(geen schimmel
) 
Maar mijn vorige Tinker was dan ook wel 1.65m
en daarna ging het vriezen/sneeuwen/vriezen. En met een paard wat nog wel eens wil springen ga ik niet op een slechte ondergrond rijden
Maar nou gaan we weer!
wilde ook niet meer stoppen, ze bleef maar over de hindernis scheuren. Gekke merrie
Maar springen kan ze!
En wat fijn dat de lessen goed gaan!
Galop is sowieso nog een puntje waar we aan moeten werken. Het is nu alleen nog maar standje hard en schuin door de bochten.
Of een goed veelzijdigheidszadel, neigend naar springen.
Of Thorowgood.
tenzij ze achter een slachtoffer aan scheurt maar ze kán wel een sprintje trekken als ze daar zin in heeft. Denk dat zij echt een wandelende ramp wordt als ze niet naar buiten zou kunnen.

Als jij wel heel tevreden met hem bent moet je het zo houden natuurlijk. Maar wou het wel even zeggen.