Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marrit13 schreef:Die paradefilmpjes.. Net een snoepwinkel! Veel moois![]()
Nav mijn posts hier in dit topic heb ik 2 weken terug mogen kennismaken met een Connemara pony, en er ook op mogen rijden! Hele leuke ervaring, zelfs ik als bangebroek voelde me redelijk zeker op de pony. Dus het ras staat nog wel hoog op mijn lijstje, samen met de New Forrest.
Blijf vooral leuke filmpjes plaatsen
Marrit13 schreef:Ligt zeker ook aan de ruiter! Ben ik levend bewijs vanmaar ene pony is van zichzelf wat zekerder dan de andere. Ik zou eigenlijk een kinderpony moeten hebbben
Punz schreef:Wat wel een kenmerk van Connemara's is, is dat ze wel makkelijk wat eenkennig zijn. Dus dat merk je wel. Zomaar even een andere ruiter er op zetten valt niet altijd in even goede aarde.
Wat bange pony's zullen dan wat onzekerder worden, de meer brutale Connemara's maken er dan op hun eigen wijze gebruik van..
SkyMarian schreef:Brokjes zijn ook groot favoriet, maar dat staat op een karig rantsoen. Hooi vindt ze allemaal wel prima.
Maar appels...paardensnoepjes
.....wortelsssssssss baas
![]()
Oh en of ik ze dan wel naar haar wil brengen. Ze zal als ze op stal staat niet even een stapje naar voren doen om er 1 aan te pakken....de trol.