Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
( duh ) en eigenlijk alle aparte kleurtjes, spikkels,vlekken,streepjes en driehoekjes , het kan mij niet gek genoeg 
)
. 
Die van mij is nu net een teddybeertje (zal nieuwe foto's plaatsen deze week, deze is er nog eentje van z'n vorig baasje in z'n zomeroutfit
), lijkt precies Basje met z'n harige pootjes
Marieke_456"]
[quote="Elke schreef:Hier trouwens nog eemn foto van Cor die iik tegenkwam, deze foto is gemaakt door mijn smiley, en ii vond hem toch wel iets hebben ondatks dat je niet veel van Cor ziet![]()
*foto*

SANEX schreef:Ja ik had al eerder gezien dat jouw pony wel wat van Bas weg heeft, qua kleur en qua bouw ook.
Hoe groot is die van jou ?
Waarschijnlijk zit er ook ergens iets anders tussen dan shet
. Hij haalt de 115cm (net bekapt) toen ie hier aankwam 116cm maar z'n hoefjes waren echt té lang dan
Hij werd trouwens verkocht als zijnde 105cm

Misschien zijn het broertjes, zou kunnen kwa leeftijd ook. Die van mij is tussen de 8 en de 10 jaar oud.
, de eigenaar had 'm als veulentje gekocht, dus wie weet ligt de roots van jou bonte haarbal ook wel niet in België ... Zou een leuk tweespan zijn die twee samen
. Die van mij is BOMBPROOF, een echte beginnerspony, dus ...

) en die iets kortere (ik) al helemaal onder controle en komt ie al vrolijk op ons afgelopen, ook de DA had geen enkel probleem om hem te onderzoeken zojuist
.... Die schrik komt ie wel te boven
Elke"]
[quote="Yaar schreef:Binnenkort heel veel foto's van Novalee en Tess, want voor mijn verjaardag krijg ik een digi

We zijn al hard op zoek naar het beste type

Gelukkig is dat straks weer weg, het ligt aan de wintervacht. Ik val meer op de 'slankere' Shetlander, maar wat is slank?
Qua kleur, phoee... daar moet ik eens even goed overna denken. Bont is natuurlijk wel leuk, zoals Novalee
Tess is niet orgineel, dat is een vosje. Toch vind ik dat er mooie vosjes zijn hoor
Maar ik kan gewoon niet kiezen
Hij is nu bezig met van de digi afhalen 
echt onwijs mooi, maar ja voor dat soort dingen laat me digi me weer in de steek 
hahaha! Van het begin af aan had ik al het gevoel dat het niks werd. Samen met Evelien (Evy) en Odin (fjord) gaan we een geheel nieuwe start maken! We zijn druk bezig met voorbereiding van de lente/zomer want dan zijn er vaak open dagen van stallingen en maneges. Met z'n 4e gaan we dus een nieuw showteam opzetten. Dit is wat ik wil