*Shetlanders*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:14

Binnenkort heel veel foto's van Novalee en Tess, want voor mijn verjaardag krijg ik een digi Haha!

shetheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:35

coooooll dat je die krijg yara, kom ook een ker fotos van Heidy maken Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:20

was k weer ff. Ik heb niks te melden! Tong uitsteken

Stelling: Van wat voor shet houden jullie; dan bedoel ik niet van jullie eiges, maar houden jullie liever van het sjieke of van het worstentiep. En wat voor kleuren spreken jullie aan?

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:22

Mijn mening over de stelling: Vind ze allebei wel leuk, maar ik ga denk voor de worstentiep zoals jij het noemt Knipoog En bont vind ik erg leuk, maarja dat spreekt voor zich als je van bonte paarden houdt Lachen

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:27

Yaar schreef:
Binnenkort heel veel foto's van Novalee en Tess, want voor mijn verjaardag krijg ik een digi Haha!

Leuk! Ik heb nu al zin in de foto;s Cool

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:44

die foto van die slee is leuk...!!!
ik ga als er wat meer sneeuw ligt flame ook ff voor de slee zetten dan zal ik wel ff fotows van mijn dood maken:P:P lol... flame is nooit te houden als ze voor de slee loopt:(( *LOL*

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:59

Ik ga ook voor het'worstentiep' gewoon een lekkerre stevige.
Qua kleuren vind ik erg mooi; valk, bruin, zwart, vos met bles.

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:18

Hier trouwens nog eemn foto van Cor die iik tegenkwam, deze foto is gemaakt door mijn smiley, en ii vond hem toch wel iets hebben ondatks dat je niet veel van Cor ziet Haha! Lovers

Afbeelding

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:18

Ik ga juist voor het wat slankere,langgelijnde typ.
Met worstentiep denk ik aan die korte dikke shetbollen die je echt overal hebt rondlopen.
Heb ze liever wat meer aan de maat met een beetje lengte.
De dikheid kun je zelf wat aan doen maar die korteren lijken ook meteen al een stuk dikker.
Mag wel zwaar gebouwd zijn, maar niet propperig.

Ik hou van het Bastype dus, lang, slank etc.
Maar Bas is dan ook niet helemaal raszuiver denk ik, dus kan er eigenlijk weinig over zeggen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:21

Ohja kleuren : Bont Knipoog ( duh ) en eigenlijk alle aparte kleurtjes, spikkels,vlekken,streepjes en driehoekjes , het kan mij niet gek genoeg Haha!

Waar ik niet van hou zijn vosjes ( sorry voor de voseigenaren Knipoog )
Maar als er bv een pony op mjin pad zou komen die in alles uitblinkt en helemaal aan mijn smaak voldoet, maar een vos is zou ik hem niet om de kleur laten staan.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:33

Sanex, Basje lijkt kwa type echt hard op Quicky Knipoog.

Afbeelding

Ik vind de slankere types ook iets mooier en ook de hele kleintjes Die van mij is nu net een teddybeertje (zal nieuwe foto's plaatsen deze week, deze is er nog eentje van z'n vorig baasje in z'n zomeroutfit ), lijkt precies Basje met z'n harige pootjes Haha! Haha! Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:52

Ja ik had al eerder gezien dat jouw pony wel wat van Bas weg heeft, qua kleur en qua bouw ook.
Hoe groot is die van jou ?

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:17

Elke schreef:
Hier trouwens nog eemn foto van Cor die iik tegenkwam, deze foto is gemaakt door mijn smiley, en ii vond hem toch wel iets hebben ondatks dat je niet veel van Cor ziet Haha! Lovers

*foto*

Nederlands blijft een zwak punt bij je hé Elke Tong uitsteken

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:56

Marieke_456"]
[quote="Elke schreef:

*foto*

Nederlands blijft een zwak punt bij je hé Elke Tong uitsteken
[/quote]

Ja dat gebeurt er nou eenmaal als het wat later begint te worden Schijnheilig Tong uitsteken

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 12:03

Ik hou wel van allebei de soorten shets.. haha blacky en sanne zijn van die stevige shets en hercules weer niet zo.. en rianne is welsh X shetlander... en welke kleuren ik mooi vind natuurlijk vos en zwart en ook bont

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:13

SANEX schreef:
Ja ik had al eerder gezien dat jouw pony wel wat van Bas weg heeft, qua kleur en qua bouw ook.
Hoe groot is die van jou ?

Dik over de toegelaten limiet Bloos! Waarschijnlijk zit er ook ergens iets anders tussen dan shet Knipoog. Hij haalt de 115cm (net bekapt) toen ie hier aankwam 116cm maar z'n hoefjes waren echt té lang dan Haha! Hij werd trouwens verkocht als zijnde 105cm Knipoog Clown
Wacht nog maar even, deze week (woensdag waarschijnlijk) krijg ik de nieuwe foto's binnen, je zal versteld staan van de gelijkenis van mijn haarbal met de jouwe Knipoog Misschien zijn het broertjes, zou kunnen kwa leeftijd ook. Die van mij is tussen de 8 en de 10 jaar oud.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:26

Poeh die is idd erg ver boven de limiet
Ik heb Bas meegekregen als zijnde 1.10 maar misschien is dat ook wel niet waar hoor, misschien groter, misschien kleiner ( al denk ik dat laatste niet )
Ben benieuwd naar de foto's

Bas zou 8 jaar zijn, maar hoorde laatst van iemand die hem 2 weken had gehad dat hij 5 was...
Ik ben nog niet zo goed in gebitten kijken dus weet het zelf niet, zijn tandjes zijn iig nog wel jong...
Maar ga binnenkort toch naar de DA en vraag het dan meteen wel even.

Waar heb je die van jou vandaan? Misschien is het verre familie Knipoog

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:52

Die van mij heb ik uit Oostkamp gevist, een deelgemeentje van Brugge. Maar ... die kleine koters kunnen enorme afstanden afleggen hoor in hun leven Knipoog, de eigenaar had 'm als veulentje gekocht, dus wie weet ligt de roots van jou bonte haarbal ook wel niet in België ... Zou een leuk tweespan zijn die twee samen . Die van mij is BOMBPROOF, een echte beginnerspony, dus ... Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:59

Sja die van mij heeft voordat ik hem kreeg ook een reis gemaakt, maar wat ik hoorde van datzelfde meiske die mij vertelde dat hij 5 moest zijn, had hij bij iemand in het midden van NL gestaan, was daar ook geboren.
Maar goed, snap niets van die meis, want ze bood hem zelf als 8 jarige te koop aan op marktplaats en zegt mij dat hij 5 is ?!

Zou idd een leuke combi zijn in een 2span. *LOL*
Bas is ook BOMProof, maar niet helemaal Mensenproof nog Knipoog
Maar hij reageert heel goed op kinderen, kleine kids mogen alles met hem doen en hij doet geen stap opzij, dus dat gaat helemaal goed komen.

Ik zou gister dat kleine broertje van mijn vriendin erop zetten maar die wou opeens niet meer, ging liever voetballen... Boos!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:05

Frappant!!!!! Quicky was precies zo!!!!! Grote mensen had ie wat schrik van, de kinderen konden alles met hem doen. Nu is z'n schrik voor die lange (mijn man Haha!) en die iets kortere (ik) al helemaal onder controle en komt ie al vrolijk op ons afgelopen, ook de DA had geen enkel probleem om hem te onderzoeken zojuist .... Die schrik komt ie wel te boven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:16

Elke"]
[quote="Yaar schreef:

Leuk! Ik heb nu al zin in de foto;s Cool
[/quote]

Thnx Haha! We zijn al hard op zoek naar het beste type Haha! Knipoog

Over de stelling; nee, ik val niet echt op het worstentiep, hoewel Tess op dit moment er wel een beetje op lijkt Haha! Gelukkig is dat straks weer weg, het ligt aan de wintervacht. Ik val meer op de 'slankere' Shetlander, maar wat is slank? Haha! Qua kleur, phoee... daar moet ik eens even goed overna denken. Bont is natuurlijk wel leuk, zoals Novalee Tong uitsteken Tess is niet orgineel, dat is een vosje. Toch vind ik dat er mooie vosjes zijn hoor Haha! Maar ik kan gewoon niet kiezen Knipoog

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:46

ik heb hoofd-sneeuw foto's van Tim Haha! Hij is nu bezig met van de digi afhalen Knipoog
Timon was vet hieper vandaag. Ik heb hem nog nooit zo gezien. Hij deed z'n staart in de lucht en begon te zweven Kwijl echt onwijs mooi, maar ja voor dat soort dingen laat me digi me weer in de steek Lachen

Voor de *~La Mati~*-fans heb ik een treurige mededeling... Het showteam bestaat niet meer Haha! hahaha! Van het begin af aan had ik al het gevoel dat het niks werd. Samen met Evelien (Evy) en Odin (fjord) gaan we een geheel nieuwe start maken! We zijn druk bezig met voorbereiding van de lente/zomer want dan zijn er vaak open dagen van stallingen en maneges. Met z'n 4e gaan we dus een nieuw showteam opzetten. Dit is wat ik wil Pling Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:57

Marieke, ik had het al gehoord van je, dat La Mati niet meer bestaat. Maar iig veel succes met Evelien en Odin! Ik kom wel een keertje kijken Haha!

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:06

Afbeelding
Dit is mijn grote trots Cheese! Sherna, t'is mijn verzorg shet, ze is 1,5 jaar.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 21:07

aahh jammer dat Lamati niet meer bestaat.. gellukig komt er een nieuwe.. ik kom ook een keertje kijken als het mag natuurlijk Haha!