Dit is mijn pony, hij is nog maar 4 jaar oud! Het is een redelijk grote d-pony, maar omdat ie nog zo jong is groeit ie wel nog wat. Op de tweede foto was hij nog onbeleerd, en maar net 3 jaar, vandaar dat hij daar amper wat bespiering heeft . Het is een fries x welsh!
Nee klopt, het is ons ook nog steeds een raadsel waarom hij bont is! Zijn moeder (welsh) was een vosje en zijn vader een Friese hengst. De fries zie je inderdaad niet heel veel in hem terug, behalve vind ik zijn rug wel wat daarvan hebben. Ook heeft hij sokjes, maar die zijn geschoren haha. En wat hij ook van zn vader heeft zijn z'n super dikke manen en staart . Maar waar dat bonte bij hem vandaan komt, geen idee!
marleen_va : Vindt het wel een hele mooie kruising. Dacht er al wat stoerders in te zien maar had nog niet aan een belg gedacht. Hoe is hij kwa gangen en soepelheid?
Gezellig. Heb me nog nooit echt verdiept in foto plaatsen dus xal even zn topic zoeken mbt oude foto's hij is nu alweer veel veranderd ten goede. Of kan link naar fb geven weet niet wat jullie leuk vinden