Uiteindelijk inderdaad wel, maar bruin wordt door de meeste schetsers wel als basiskleur gezien die zelf ook weer verdunningen heeft.
uudje
Geplaatst: 13-07-13 15:28
jokari schreef:
Aaaagrh uudje, dat kvitje van jou is zó mooi hé, zou dat beessie echt graag eens voor de lens hebben.
Faline, die van jou, daar gaan we het niet over hebben. Wordt een mens veel te hebberig van.
Muzanna
Knappe Special opnieuw.
Kom een keer langs zou ik zeggen
Wizz99
Geplaatst: 16-07-13 12:06
Mijn nieuwe aanwinst! Geen afstamming bekend, ik was op zoek naar een vriendje voor mijn shetje en ik ben gevallen voor zijn bijzondere uiterlijk in combinatie met zijn supervrolijke en nieuwsgierige karakter. Hij is even groot als mijn shetje en even oud. Ik heb hem nog niet opgehaald, maar hoop heel erg dat ze het met elkaar kunnen vinden. Je moet er van houden... Ik denk dat het een appaloosa is, er zit in ieder geval appaloosa bloed in, ik heb geen idee hoe ik zijn kleur en aftekening moet benoemen. Hij heeft twee maanogen en gevlekte oogleden. Ben benieuwd wat jullie van hem vinden (en of iemand weet wat voor patroon en kleur ik dit kan noemen )
Ik ben niet echt een kleuren kenner op dat gebied van die.. Die witte kop staat al ergens voor dat ze een gen ergens voor heeft.. Er is toch ook een bont/zilver shetlandertje die deze speciale witte stippen heeft van een showteam..
Happinez
Geplaatst: 16-07-13 12:50
Nicole schreef:
Nee dit lijkt me geen Pintaloosa hoor..
Wel degelijk
Gestreepte hoeven, gestipte oogleden en duidelijk vlekjes op de donkere delen. Daarnaast vlekken wat dus Bont is. (Splash of overo kan beide zo'n witte kop veroorzaken)
jolandje
Geplaatst: 16-07-13 12:57
lijkt mij ook pintaloosa maar misschien zit er ook wel overo in gezien de blauwe ogen en het witte hoofd
voor mij is 't ie bont met appaloosa-kenmerken, dus ik zou ook voor pintaloosa gaan, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet thuis ben in de appie-kleuren.
Haar vacht zal de komende jaren steeds donkerder worden, ik hoop dat ze wel zo hoogblond blijft net als haar vader. Dat verschilt per zilverappel enorm.
Is er ook een apart topic waar je kan vragen welke kleur een paard heeft wat wel van google is? Want ik weet heel goed welke kleur mijn eigen pony heeft maar een paard wat ik tegenkwam op google kom ik maar niet achter.
CrazyCat
Geplaatst: 18-07-13 17:01
Urbiezira schreef:
Is er ook een apart topic waar je kan vragen welke kleur een paard heeft wat wel van google is? Want ik weet heel goed welke kleur mijn eigen pony heeft maar een paard wat ik tegenkwam op google kom ik maar niet achter.
Geen idee, maar een linkje mag je me altijd pb-en
Fotsy
Geplaatst: 19-07-13 23:05
Ik meld me ook even met mijn specialleke. Op aanvraag mijn merrie, Lady Flo Kleur: ik weet het echt niet, ze verkleurt wel elk jaar en winter is anders dan zomer. Ik vind wel dat ze ieder jaar zwarter wordt. Iemand een ideetje?