over de "dish"van een arabier

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:17

Woops! 2 x Bloos!
Laatst bijgewerkt door Youko op 13-11-03 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:18

Citaat:
Newsflash: dish behoort tot één van de raskenmerken.

Wahhhh, ik val van mn stoel af..... Bloos! Echt waar joh Tong uitsteken ???? Tong uitsteken

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:23

Youko schreef:

Hij heeft trouwens ook "Most beautiful head" (Salon du Cheval) op zijn naam staan....

Hoe is het in godsnaam mogelijk!!!! Verward Bloos! Ik stap op naar het NRPS als DIT dan werkelijk het voorbeeld zou moeten zijn van een arabier. Ik vind het schrikbarend. En dan kunnen we heel wat MOOIE arabs meeslepen naar het NRPS, die GELUKKIG niet aan dit soort voorwaarden van uiterlijk voldoen. Knipoog Bij wijze van spreken dus...

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:44

Symmetje schreef:
Citaat:
Newsflash: dish behoort tot één van de raskenmerken.

Wahhhh, ik val van mn stoel af..... Bloos! Echt waar joh Tong uitsteken ???? Tong uitsteken

Haha!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:47

Franca"]
[quote="Youko schreef:

Hij heeft trouwens ook "Most beautiful head" (Salon du Cheval) op zijn naam staan....

Hoe is het in godsnaam mogelijk!!!! Verward Bloos! Ik stap op naar het NRPS als DIT dan werkelijk het voorbeeld zou moeten zijn van een arabier. Ik vind het schrikbarend. En dan kunnen we heel wat MOOIE arabs meeslepen naar het NRPS, die GELUKKIG niet aan dit soort voorwaarden van uiterlijk voldoen. Knipoog Bij wijze van spreken dus...
[/quote]

Tsja, misschien moet je hem eens in het echt moeten zien...Volgens mij laat hij net zijn mondje pruilen daar op die foto Knipoog
Dit is hem ook trouwens:
Afbeelding

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:48

Oke, daar is het al wat beter. Maar nog steeds niet mijn type hoofd. Lachen Laten we het erop houden dat het geen voordelige foto was...Ben ik nou lastig???

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:49

Franca schreef:
Oke, daar is het al wat beter. Maar nog steeds niet mijn type hoofd. Lachen Ben ik nou lastig???

Nee hoor, Je mag je eigen mening hebben Knipoog Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:50

Vind em eerlijk gezegd op 2e foto veel beter uitkomen! Knappert gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:50

Sjuimpje schreef:
Op deze foto lijkt de pony wel overbeet te hebben, verder is dit echt te onnatuurlijk naar mijn idee, de neusgaten lijken niet meer op de neus te passen. Dit valt bij mij onder de noemer: Misvormd hoofd.

je zou spontaan gaan huilen bij die foto toch, het is maar goed dat die beesten niet getreitert worden(gebeurt wel okee) maar niet zoals in mensenland, ik vindt die arabier gewoon.....gruwelijk!

Als je dat dan vegerlijkt met die knapperts van Franca! Tong uitsteken (is mijn mening hoor!)

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:53

AARRCCCCCHHHHH !!!!! Het wordt echt tijd dat ik Bokt Bokt ga laten, want als we nu Om El Extreem gaan afschilderen als gruwelijk, misvormd, etc. etc. dan gaat het echt goed mis.... Ik stel voor dat jullie hem allemaal eens in het echt gaan bekijken, dan kom je wel op je mening terug. En zo niet.... ga dan alsjeblieft een ander ras zoeken. Extreem heeft een van de mooiste koppies op deze aardkloot. (en niet alleen zn koppie trouwens). Mijn haren gaan echt overeind staan bij zulke commentaren, ik ga weg hier !!!!!!!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:57

Zeg nou zelf Josje.....hij heeft op die ene foto een vreemd misvormd muiltje...ook al is hij misschien jullie GOD onder de arabieren Knipoog

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:00

Haha, calm down Sabiy Knipoog
Hier nog een foto van een schitterende merrie (foto door Nasr Marei?)
Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden...

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:02

MOOI *LOL*

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:03

ik begrijp trouwens nu waarom dat beest Om El EXTREEM heet Knipoog een beetje de Michael Jackson onder de arabieren oid Tong uitsteken (sorry even stoken hoor)

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:05

Ja, als in extreem mooi koppie Haha!
Ach ja, vind het mooi hoor, maar hij is niet mijn GOD onder de Arabieren hoor. Maar het is gewoon zo'n lief dier...
De merrie boven is Gelgelah Al Badeia, zo ongelooflijk mooi Lovers

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:06

Sorry, maar Extreem heeft nooit, op foto of in het echt, een "misvormd muiltje" Franca.... Michael Jackson ? Die mocht willen dat ie zo'n koppie had ! Hij heeft zijn kop zelf zo vreselijk toegetakeld, Mr. X is puur natuur en mooier dan mooi !
Nee het spijt me vreselijk, ik gun iedereen zijn eigen mening, echt waar, maar er zijn echt grenzen. Dat het je smaak niet is, is 1 ding, maar om zo'n paard misvormd te noemen gaat me echt te ver. Jullie mochten willen dat je er zo eentje op stal had staan, dan kon je stoppen met werken en gaan rentenieren....

Youko, sorry, ik kan er echt niet meer tegen....... Stoom uit je oren Frusty

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:07

Hihi Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:15

Sabiy schreef:
Nee het spijt me vreselijk, ik gun iedereen zijn eigen mening, echt waar, maar er zijn echt grenzen.

Okee jou grens dan maar sorrie ik vindt dat paard echt oer en oer lelijk, nou okee mijn mening maar ik accepteer ook jou mening dat jij hem mooi vindt, okee?

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:18

Sabiy schreef:
Jullie mochten willen dat je er zo eentje op stal had staan, dan kon je stoppen met werken en gaan rentenieren....

Oh in dat geval.....stuur maar door!!!! Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:18

Paduc schreef:
Citaat:
Ik zal je dit vertellen: ook al zijn morgen alle Arabieren in een keer uitgestorven, dan draait de wereld nog gewoon door hoor.

Bij zulke antwoorden, kan mij het gevoel niet ontgaan, dat je deze topic bezoekt, om eens flink te gaan roeren en een niet zinnige discussie probeert uit te lokken. Ik heb maar een regeltje gequote en geef daar maar een duidelijk antwoord op:Het zou de grootste verarming zijn. Als mensen met passie over hun paarden praten, is dat een genot om aan te horen, maar als je er alleen op uit bent om te katten, kan je beter een andere topic opzoeken, waar het de bedoeling is elkaar een hak te zetten. Wij praten hier over de dish en niet denigrerend over een krater in de neus. Ik heb je profiel bekeken en heb de indruk, dat naar het Arabische volbloed niet je voorkeur uitgaat...het zij zo...Maar weet dan, dat wij er wel van genieten en een ieder naar zijn smaak. Steek gerust er iets van op, maar kraak het niet af!!

Pardon, je quote nu een regeltje, die je helemaal uit z'n verband trekt.
Ik heb nl meer geschreven, zoals dat ik stage heb gelopen op en arabierenstoeterij.
Ik heb wel degelijk wat met Arabieren, alleen ik vind ze te klein, en val zelf meer op een tuigpaard.
Toch kijk ik altijd nog in Arabierentopics in de hoop bekende namen voorbij te zien trekken.
Alleen als ik een hoop arabierenliefhebbers over hun paarden hoor praten vind ik het haast ziekelijk.
Verder is er een bepaalde poster hier, die zo denigrerend doet (Billyboy Misselijk ) dat je vanzelf aanvallend wordt. Diegene laat geen respect zien voor een andere mening, en komt uitermate vervelend over.
Maar goed, Ik heb dus stage gelopen op en stoeterij met meen ik Poolse en Egyptische arabieren, en ik vond ze erg leuk.

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:19

Nee niet oke, een echte arabierenliefhebber (en zo noem je jezelf toch?) kan dit paard niet "oer en oerlelijk" vinden. Als je dat wel vindt, prima hoor, maar dan ben je dus duidelijk geen arabierenliefhebber, want ZO horen ze eruit te zien !

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:25

Kalmeer toch eens Josje!!! Lachen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:25

Tegen wie heb je dat? Ik hb nooit gezegd dat ik een paard oer en oerlelijk vond.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:27

niet tegen jou Billy.....Josje zit in een burgeroorlog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:32

ik persoonlijk houdt wel van "dish"tuurlijk anders is het geen arabier, maar wel afhankelijk hoever is ie ingedeukt.
Dees bv. vindt ik wel aardigAfbeelding
gewoon een arabier, netjes en stoer!