Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

savath schreef:Ik meld me ook maar even.
We hebben twee bonte ezeltjes,fil fil met haar bonte ezel heeft de liefde voor bonte ezels aan gewakkerd,maar het was mijn dochtertje die twee bonte van Vake had gekregen.
Een mini merrietje van 83cm en een hangstje van 90 cm(beiden volwassen )
En balken dat ze kunnen,amai....
wat ontzettend leuk dat jullie nu ook 2 bonte ezeltjes hebben! 

HIHI dus nu heb ik een aantal projectjes
De kwpner een beetje fatsoen leren.. rommy verder trainen 
Hij had het zondag al door dat ik bij hem kwam wonen denk ik... Ik wou met hem uit wandelen en ging die stilstaan.... Hij wou niet op de weg.... Heel raar normaal heb ik zo'n hengstenbandje extra om voor als hij te hard wilt.. Ging die stilstaan.. Nouja, ik snap dat als hij een keer geen zin heeft dus hem terug gedaan naar de rest andere ezel meegenomen en hij vond t niet eens erg...
Ik wil ook zulke foto's........
dat zou wel handig zijn.
dan mag hij wel achter rommy aan lopen die vindt echt helemaal niks eng... Stampt door alle plassen heen
maarja... Als hij een keer losbreekt gaat hij vanzelf wel stilstaan
Zo denk ik, ik maak me er niet druk om en dan doet hij dat ook niet... Ja, het zal echt vet handig wezen als hij toch minder jaloers wordt... hij is ook weer van de bach af dat kan er ook mee te maken hebben...
hij is ook ontzettend speels... nu hij ouder is is hij wel wat rustiger geworden, maar vroeger was het echt een bommetje. Met mij liep 'ie wel, met anderen meestal niet (dan rende hij gewoon keihard terug naar mij) maar zodra er iets spannends was kwamen er wat bokken en liep meneer m'n hielen er bijna af
hij heeft ook echt een ontzettende puberperiode gehad, hij is nu 7 maar hij komt nooit buiten. Er is verder niemand die wat met 'm (of met de rest) doet, en ik heb zeker het afgelopen jaar ontzettend weinig tijd gehad, laat staan dat ik tijd had om me met 4 dieren bezig te houden... dan zijn d'r toch altijd andere die voor gaan, omdat hij niet per se hoeft en omdat hij altijd zo lastig is geweest. Het is niet dat je 'm even uit de wei plukt en een stukje gaat wandelen.
vorig jaar 2009
dat doet zelfs mijn paard hem niet na!
en dat springen ken ik... 'lompe' (zo ziet hij er uit, maar hij is leniger dan je denkt) Jason is ook eens over een meter stroomdraad gesprongen
Gijs rende voorop, tussen de draden door (was een opening waar ze naar de andere wei konden) en Jason die zat zo dicht op Gijs dat hij het niet meer haalde, en toen vloog hij ineens over de draad heen
dat hadden wij ook niet verwacht hoor... 

We hadden de 1e, 2e en 3e plaats en Gijs zou dagkampioen zijn maar ze hebben toen voor een andere ezel gekozen omdat de mensen van de boerderij niet wilden dat onze ezels alle prijzen wonnen omdat het door ons georganiseerd was oid... was een beetje vaag, ik liep toen met Gijs en ik had 'm graag dagkampioen gezien natuurlijk
). Is ook alweer een paar jaar geleden...
dit was, even denken... in 2005 schat ik? Ik weet het niet zeker. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn ezels er niet zo geweldig uit vond zien toen, vooral de hoeven niet.
Er was wel een hele club meiden mee die over het terrein gingen rossen op die ezeltjes, die renden echt alle kanten op
ze reden ook met het 8 span toen.

er mochten niet eens mensen in de buurt komen... arme Keji vond het niks, die vond die pony maar eng. 
alleen Gijs, die met haar is opgegroeid, wil haar nog wel eens pesten door naar d'r te happen en dat staat ze oogluikend toe. 
ponyparadijs schreef:Is ook zo Fiffill. Jo zelf wordt ook wat oud nu he. En denk dat hij het ook niet meer zo goed kan bolwerken. Maar ja het is niet anders!
Jo zelf ook... het zag er sowieso erg gezellig uit.