Yv_ schreef:Rugby, ik ga er vanavond even voor zitten. Zit nu op een klant te wachten en op m'n telefoon zijn foto's heel irritant te beoordelen!
Inez, wel een leukestippel hoor! En dat terwijl ik helemaal niets met stippen en/of bont heb!
Curly2day, hoezo eng? Ik vind een dressuurzadel juist 'eng'! Nouja, eigenlijk gewoon irritant en voor geen meter zitten haha! Toen er net spat was geconstateerd moest ik een week even afwisselen met dressuurzadel, om te kijken of-ie daar misschien beter onder liep, maar dat was 1 groot drama haha! Verschrikkelijk vond ik het hoe je zit verstoord wordt en dat je in een bepaalde houding geduwd wordt
Nou er lijkt mij nogal een verschil te zitten als je bijv. met een sprong niet goed uitkomt en dus of op je dressuurzadel klapt of met je buik op de knop van een westernzadel....... dat bedoel ik met eng.
En dan heb je misschien wel niet op een voor jou passend dressuurzadel gezeten, het ligt ook aan je smaak. Je hebt zadels waarin je erg opgesloten zit,maar bijv. een KN die heeft een redelijk vlakke zit.
Ach ieders zijn ding!