Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emmy7 schreef:Onze pony is naar de smid geweest, ijzers eronder vandaan, zegt de smid dat er nederlandse ijzers onder zitten.....dat zou dus betekenen dat hij of al langer in NL stond dan ons verteld is, of dat ze in ierland ijzers uit NL eronder zetten. Iemand hier ervaring met dit soort dingen? Ik ben heel benieuwd waar hij vandaan komt, maar ik kom er maar niet achter

staleigenaresse heeft me vanavond wat op weg geholpen en dat hielp enorm! Jackson liep lekker voorwaarts, heerlijk ontspannen en fijn nagevelijk. Sinds ik hem heb nog niet zo fijn gereden!
Fijne ruime beweging ook.
Echt een leuke pony!
Daar kreeg ik al een hart onder de riem gestoken dat zij met alle liefde hun auto voor de trailer wilde zetten én helpen oefenen met stang als ik dat wilde.

Helder is iig dat druk totaal niet werkt voor haar. Rust en zelfvertrouwen zijn de sleutelwoorden. Uiteindelijk liep ze er keer op keer netjes op en op commando af. Stond ook rustig uit haar hooinet te bikken. 
Morgen nog een hele dag om te oefenen met het bevestigen van het laatste stukje.
goed dat je doorgepakt hebt, en met mooi resultaat als gevolg! Lloyd mag morgenavond lessen, de stang wordt het onderwerp vd les
Gelongeerd en met uitstappen de container ff opgehaald die was geleegd. Boeit hem geen reet dat rammelende ding naast hem
en natuurlijk wassen + invlechten!