Veel plezier met je Iertje! Gaat vast lukken!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hier zelfde probleem, als ie het ergens niet mee eens is (bijv als EK op hem zit
) dan kan hij zich ook lekker uitdrukken. Maar ik krijg hem zelf steeds sneller en constanter daar waar hij moet zijn. Is soms ook stukje kracht wat ze missen
Maar herken de frustratie
, maar ik ben wel heel benieuwd hoe beut het bij EK zou doen!! Ik ben voor!

, DA had het er nog over om over een paar weken aan de prednison te gaan geven. Maar hij wilde eerst de AB aankijken en testen of de waardes gaan zakken.
Maar ook de heftige koliek klachten, ik hoor het Job (DA) nog zeggen "maar ze ziet er goed uit"
. Stom, maarja in de training ging ze zo goed en der spieren groeide duidelijk nog. Alleen als ik nu terug kijk ben ik bang dat ze dit al heel wat langer heeft
. En ik die pony maar bijvoeren...

)
), maar toch even reageren op Rosie. Wat onwijs vervelend! Koliek is zo akelig en als er dan ook nog zo'n verhaal achteraan komt
. Mocht er wat veranderen zoek ik direct contact met je op. Geniet nu beide maar van jullie welverdiende vakantie
koeke schreef:Hier ook op de meeleesstand (zoals zo vaak), maar toch even reageren op Rosie. Wat onwijs vervelend! Koliek is zo akelig en als er dan ook nog zo'n verhaal achteraan komt
![]()
Lever heeft inderdaad een enorm herstellend vermogen, maar dan moet je wel weten waar haar leverprobleem van komt. Ik probeer dus een beetje mee te denken. Dingen waar ik benieuwd naar ben: Welke vitamines/mineralen/sporenelementen in haar bloed zijn getest? Is bekend waar haar tekorten en leverontsteking vandaan komen? Is haar hooi getest? Hoe lang staat ze op de paddock en beweegt ze dan ook genoeg?
ze is niet overdreven moe, sloom of wat dan ook. Ze is gewoon vrolijk en alert, het hoesten is ook al minder. Temperatuur is nog wel laag, 37,2, vannacht hebben we der luik dicht gehouden maar ze staat nu op de paddock. 
maar ik plaats ze even. Wellicht hebben jullie nog tips.