Hier verder niet zoveel werk voor de keuring. Her en der een schaartje en vooral wit wassen die handel.

Heb losgelaten dat mijn handjes jeuken om haar in te vlechten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar hoe trots ben ik op het laden! Ik vind het zelf zo ontzettend eng
En zet die knop maar eens uit. Anyway, eerst paar keer met twee voeten erop en terug en uiteindelijk begon hem dat wrs zo te vervelen dat ie erin stiefelde
Daarna weigerde hij toch nog, maar dat heb ik aardig op kunnen lossen. Volgende keer zal ik eens kijken of ik stukje naar achter kan lopen en hij blijft staan, ter voorbereiding op de stang dicht doen.
ogen en daarna er uitgebreid naast gaan staan jeuken. En aan het einde nogmaals. Zeg vrouwtje als jij lekker met je pluutje gaat spelen dan ga ik even ergens anders chillen.

. Geweldig die tradities en wat een mooie pony's.
) hij is o zo goed geslaagd. Maar de lange rit met zo'n veulentje van nog geen 7 weken zag ik tegenop. Had wel een geweldige aanbod voor tussenstop met overnachting bij fokker, maar toch maar besloten om volgend jaar met Meallan voor stamboekopname te gaan.
in het bos bij eersre galopje een vreugdebokje en de turbo aan, maar als ie dat kwijt is is het ook echt weg. Hij was wel heel moe daarna
Maar hij kon nog eten gelukkig
we zullen wel spierpijn hebben morgen
de B was helaas een ander parcours dus hij had de hindernissen nog niet gezien, hij was wat gespannen en alles ging een beetje rommelig maar met 1 stop en 70,5 punt mag ik erg tevreden zijn!

Jammer dat je niet naar de keuring komt Fino, maar wel heel begrijpelijk.

Ze heeft de vreemde gewoonte om zichzelf naast de verlichting aan de rechterzijde te parkeren en vanaf daar op het hoogste punt op te stappen en dan om het hoekje de trailer in te wandelen. 
)bij elkaar geschraapt om rustig 15 minuten te wachten tot dat zij haar ei gelegd had. 
Marrit13 schreef:Aaaaaaw, té schattig!!!Hij is al heel licht!
Komt je vaste inrijbuddy je weer helpen?? Spannend zeg, ben benieuwd hoe ze het doet