Elbrich. schreef:ilsse schreef:daar ben ik wel weer blij mee
mooie pony heb je !
Ben er ook erg blij mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elbrich. schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind wel dat er ERG LAAG getaxeerd wordt.![]()
Als je kijkt naar de reële prijzen wat de pony's/paarden waard zijn, zijn de prijzen
hier véél en véél lager..
ilsse schreef:haha ja oke.... Wat zal je die van mij serieus op inschatten? Ook qua bloedlijnen, premie's, leeftijd, klasse
Rianneke schreef:Zouden jullie mijn nieuwe pony willen taxeren?
Marli een makkelijke 10 jarige nrps keurmerrie. (el beauty X ismar) Ze meet 1.47 en kan ong op b niveau lopen. Ze heeft erg goede en krachtige gangen volgens het nrps. Ze heeft de ibob met succes afgesloten maar daarna is er weinig meer mee gereden ivm fok... Wij zijn dat nu weer aan het oppakken en ze is erg leuk onder het zadel! Ze heeft 5 veulens gefokt waarvan 4 met een eerste premie. Het 2de premie veulen zou vorig jaar op de hk voorgestelt worden, maar door omstandigheden is dat helaas niet gebeurtVorig jaar is ze nog provinciaal kampioen geworden in raalte op de nrps keuring. En dat was het wel ongeveer.
Ze is drachtig van di-caprio du bois
Foto in een linkje want heb nog geen foto's![]()
http://www.paulvanoers.nl/fotoreportages/nrpsraalte2008/ppages/ppage225.htm
Deze foto is van vorig jaar op de keuring. Ze was toen behoorlijk leeggezogen door haar veulen