met welk ras heb jij niks?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Re: met welk ras heb jij niks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:12

Kamelot schreef:
claudia_lady schreef:
shetlanders haflingers tinkers fjorden friezen alles op dik en lomp nivea is Niet leuk haha ze denken alleen aan eten ben ooit eens bijna verongelukt met een zogenaamd uitgehongerde haflinger( plukje vers gras aan de andere kant van de weg )

Ja hoor omdat je dat één keer heb meegemaakt scheer je ze maar gelijk allemaal dik en lomp. nou mijn tinkers zijn echt niet dik en lomp, natuurlijk houden ze van eten maar dat heeft elke paard en pony. Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Vast een anorexia patient die haar paarden ook uithongerd omdat die ook niet te vet mag worden. Jammer dat je niet ben verongelukt toen was een stuk beter geweest Koe hahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah

Stel je nou eens voor he, gewoon voorstellen dat het nou echt iemand met anorexia is ? Stel je nou eens voor dat ze was verongelukt en wel zo erg dat ze verlamd was aan een been of arm ?
Je wenst toch niemand toe dat iemand verongelukt en je zegt toch niet zomaar dat zij/hij anorexia heeft.
Iedereen mag zijn/haar mening geven en daarvoor hoeven ze niet gekwetst te worden. Verdrietig Waar gaat het heen met de wereld ?

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:17

Vraag me niet waarom maar ik heb helemaal niets met... haflingers. Weet écht niet waarom, zo'n haf met van die prachtige lange uitgeborstelde manen vind ik best mooi om te zien maar het zégt me niets. Fjorden daarentegen vind ik wel weer heel leuk. Arabieren vind ik mooi zolang ze niet teveel 'dish' hebben (deuk in neusbeen), dat vind ik echt lelijk Bloos

Maar ik zal geen enkele haf of arabier-met-forse-dish scheef aankijken hoor, ze kunnen er tenslotte niets aan doen dat ze zo gefokt zijn.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:26

ik ben eigenlijk meer benieuwd met welk 'soort' mensen een paard of pony niets heeft! Clown

Ik maak geen onderscheid in rassen: niet bij mensen, ook niet bij paarden, honden, etc.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:32

Kamelot schreef:
claudia_lady schreef:
shetlanders haflingers tinkers fjorden friezen alles op dik en lomp nivea is Niet leuk haha ze denken alleen aan eten ben ooit eens bijna verongelukt met een zogenaamd uitgehongerde haflinger( plukje vers gras aan de andere kant van de weg )

Ja hoor omdat je dat één keer heb meegemaakt scheer je ze maar gelijk allemaal dik en lomp. nou mijn tinkers zijn echt niet dik en lomp, natuurlijk houden ze van eten maar dat heeft elke paard en pony. Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Vast een anorexia patient die haar paarden ook uithongerd omdat die ook niet te vet mag worden. Jammer dat je niet ben verongelukt toen was een stuk beter geweest Koe hahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah

Ik heb een kruising waarin Haf en Fjord zit en ik heb zelf AN en BN gehad. Knipoog
Wat die claudia_lady zegt is behoorlijk lomp Clown , maar wat jij zegt Kamelot is ook niet erg netjes.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:32

janouk schreef:
ik ben eigenlijk meer benieuwd met welk 'soort' mensen een paard of pony niets heeft! Clown

Mijn paard heeft niets met arrogante mensen die op hem neerkijken. Tong uitsteken

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:58

Mijn paard houdt niet echt van nerveuze mensen of te drukke mensen. Dan word hij echt bang, hij doet dan wel heel voorzichtig maar wil dan niet te dicht in de buurt komen omdat hij dan denkt dat er gevaar schuilt.

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:08

janouk schreef:

Ik maak geen onderscheid in rassen: niet bij mensen, ook niet bij paarden, honden, etc.

haha. Tong uitsteken
ik maak ook geen onderscheid.
vind elke pony leuk , zolang die maar lief en braaf is !
mijn pony houdt niet van nerveuze mensen . Vork

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:10

Ik heb bepaalde rassen die ik absoluut niet zelf zou willen hebben, maar vind ze meestal wel allemaal iets apparts hebben Knipoog

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:16

arnjojo schreef:
Ik heb bepaalde rassen die ik absoluut niet zelf zou willen hebben, maar vind ze meestal wel allemaal iets apparts hebben Knipoog

Hier ben ik het volledig mee eens Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:18

janouk schreef:

"Mijn" paard houdt niet van drukke mensen, mensen die veel van haar vragen en mensen die haar dwingen tot iets Clown

Ik ben zelf niet zo'n fan van knollen, tuigers, Shetlanders, Friezen en dat soort dingen. Dat wil zeggen, ik zou er niet snel een aanschaffen. Dat wil niet zeggen dat ik ze meteen stom vind Tong uitsteken

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:20

Ik heb het niet zo op fjorden en arabieren. En idd, dat wil niet zeggen dat ik ze stom vind, maar ik zou zelf nooit een fjord kopen.

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:43

whahaha.

wat zijn we allemaal aardig tegen elkaar Clown

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:48

van die super smalle paardjes (om veel op te rijden dan) vind ze ernaast lief maar erop vind ik niet zo super, verder heb ik niet iets tegen een bepaald ras..
hou wel meer van de stevigere paardjes, fjord, haf en kwpn

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:59

Ik vind eigenlijk alles wel leuk, niet elk ras is hét voor mij....maar van elk ras zal er vast wel een paard zijn wat me aanspreekt en wat ik dus leuk vind.

Ik heb niks met paarden die oneerlijk zijn, ras/uitvoeinrg/kleur of grootte zeggen me eigenlijk weinig.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 00:05

JoanneArnhem schreef:
Ik vind eigenlijk alles wel leuk, niet elk ras is hét voor mij....maar van elk ras zal er vast wel een paard zijn wat me aanspreekt en wat ik dus leuk vind.

Ik heb niks met paarden die oneerlijk zijn, ras/uitvoeinrg/kleur of grootte zeggen me eigenlijk weinig.

Hier ben ik het eigenelijk wel mee eens. Ik vind arabieren niet echt mooi om te zien, maar het karaktar spreekt me wel aan, ik zal ze nooit kopen, misschien de ware Knipoog maar ik vind ze niet lekker zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 00:33

De meeste warmbloeden heb ik echt niks mee. Ik ben echt koud bloed fan! Alleen de haf weerw at minder, die trekt me veel minder dan de rest van de koudbloeden, vraag me niet waarom want dat weet ik zelf ook niet hahaha

Arabieren vind ik afschuwelijk lelijk! ( natuurlijk zijn er uitzonderingen )

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 01:00

Tuigers ik weet niet die bouw enzo.. Gewoon raar

Overigens zou ik ook niet snel een haflinger fjord tinker (helemaal niet met maanoog) of fries nemen .
En toch heb ik een haflinger.. Maar die ben ik tegen gekomen en ik was meteen verliefd (hij is ook mooi slank Haha! ) .. eventuele foto's in me onderschrift
En ik nog wel denken dat dat bij een Haflinger niet zou gebeuren..

Ben toch heel erg blij met hem Lachen

Ik ben ook niet van de stevige paarden.. Gewoon omdat ik niet anders weet dan dat je druk bezig bent met hem naar voren rijden maar ze lopen gewoon amper tot niet.. Ik wil wel sensatie met rijden Haha! En dat heb ik bij Asra echt wel

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:40

Mwah, ben echt met veel rassen in aanraking geweest Van koudbloed tot volbloed. Ik vind ze allemaal leuk Lachen. Maar als ik een ras moet noemen, is het toch wel de Tinker. Ben zelf verzot op Arabieren, vooral op de mijne Lovers

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 07:41

Tinkers & van die Trekpaarden vindt ik eigelijk als enige niet echt leuk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 07:49

Ik heb echt niks met fjorden

MirK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 08:05

De vooroordelen vliegen je hier soms om de oren Knipoog . Ik ken fjorden en haffies die zat vaart naar voren hebben en kwpn'ers die je naar voren moet schoppen... Elk paard is een individu en heeft zijn eigen gangen en werkwillige (of niet Bloos ) karakter. Als ik dan een voorkeur uit moet spreken zou ik dat eerder op uiterlijk doen. Dan heb ik niet snel een voorkeur voor Haflingers, maar als ik echt mijn droommaatje tegenkom vermomd als Haf laat ik hem er niet voor staan.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:53

Ik heb niets met Fjorden, Friezen, Haflingers en dat soort rassen.
De meeste "standaard dressuurpaarden" liggen me ook niet echt.
Ik ben meer fan van de "karakterrassen" als Arabieren, Andalusïers, Volbloedjes, dat soort dieren Lachen

Alexandraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 11:19

Ik heb totaal niks met Kwpners, Oldenburgers,Hannoveraan ect.
doe mij maar een Arabiertje!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 11:23

Nee ik hou echt niet van Arabieren. Sommige zijn wel mooi, maar het lijkt me echt niets om op te rijden, veel te smal Huilen van het lachen ,Geef mij maar een koudbloed, een Haflinger of zo, die vind ik heel gaaf.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 11:24

Ik heb niks met koudbloedpaarden Haha! Doe mij maar een warmbloed of een volbloed Lachen

Mijn paard heeft niks met bange mensen *LOL* Of eigenlijk wel; het is zó leuk ze nog banger te maken Tong uitsteken