Kamelot schreef:claudia_lady schreef:shetlanders haflingers tinkers fjorden friezen alles op dik en lomp nivea is Niet leuk haha ze denken alleen aan eten ben ooit eens bijna verongelukt met een zogenaamd uitgehongerde haflinger( plukje vers gras aan de andere kant van de weg )
Ja hoor omdat je dat één keer heb meegemaakt scheer je ze maar gelijk allemaal dik en lomp. nou mijn tinkers zijn echt niet dik en lomp, natuurlijk houden ze van eten maar dat heeft elke paard en pony. Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Vast een anorexia patient die haar paarden ook uithongerd omdat die ook niet te vet mag worden. Jammer dat je niet ben verongelukt toen was een stuk beter geweesthahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah
Stel je nou eens voor he, gewoon voorstellen dat het nou echt iemand met anorexia is ? Stel je nou eens voor dat ze was verongelukt en wel zo erg dat ze verlamd was aan een been of arm ?
Je wenst toch niemand toe dat iemand verongelukt en je zegt toch niet zomaar dat zij/hij anorexia heeft.
Iedereen mag zijn/haar mening geven en daarvoor hoeven ze niet gekwetst te worden.
Waar gaat het heen met de wereld ?
hahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah

,Geef mij maar een koudbloed, een Haflinger of zo, die vind ik heel gaaf.
Of eigenlijk wel; het is zó leuk ze nog banger te maken