eindelijk maar weer eens boscrossen
:Djoepie (pony zal ook wel blij zijn
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:D
)
.
:
)

had daar ook wel heen gewild, maarja een mens kan niet alles.....(denkt nu verscrikkelijk hard na) he volgens mij heb ik nog een waardebon bij een ruitersportzaak
spulletjes kopen
,,,maaaaaar waar heb ik die gelaten ?? ¿¿ (kraak kraak kraak)
ik heb de eingenaar gevonden die het halfzusje van bento heeft en ze lijken op elkaar echt niet normaal. Vind het echt super leuk dat ik haar gevonden heb (wel met behulp van bokt hoor
) 
Het was ook zo mooi weer!
.
en dat leek me wel leuk om gelijk hier te doen want ik heb namelijk het halfzusje van Bento (paardje van whitje)

als je haar in levende lijven ziet niet, ze heb de reet van een haflinger hahah 
DaniPlonk schreef:Ja ik vind het zelf ook mooier als ze wat breder zijn, ik vind een arabier net iets te smal, je moet wel een paard onder je hebben toch
whahah
, zal je je wl afvragen wat moet je bento dan!, geen idee daar werd ik gewoon spontaan verliefd op en dat ben ik nog steeds
Maarja ik ben ook meer van de wat stevigere paardjes. 

, ik ben vandaag wel (althans samen met me vader) met hem naar buiten geweest aan de hand, begin een beetje druk maar daarna toppie!
(buitenrit training
want dat kan ik echt niet laten met dit weer, dressuren komt wel weer)