Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
peer schreef:inderdaad...ik wacht ook al op de foto,s van de jonge hengsten!!
volgens mij heeft bonte het te druk.....we wachten maar geduldig af.
groetjes lydia
Citaat:Heb je nog een mooie buit opgehaald voor het goed doel d.m.v de collecte??
tarmine schreef:
silas schreef:tarmine schreef:
mooie foto's dank je wel, ik heb ze maar stiekum even opgeslagen op mijn computer......
Cayusejuhh schreef:je heb hier een forum Huiskamer. daar heb je een topic Tinkerpraatje. Je moet eerst 50 post hebben gedaan . dan kan je je aanmelden bij bokt dat je huiskamer in wilt.. en dan kan je daar heen gaan
silas schreef:Cayusejuhh schreef:je heb hier een forum Huiskamer. daar heb je een topic Tinkerpraatje. Je moet eerst 50 post hebben gedaan . dan kan je je aanmelden bij bokt dat je huiskamer in wilt.. en dan kan je daar heen gaan
ik hoorde ervan ja dus ben ik gisteren eens gaan kijken en heb ik me maar meteen aangemeld....
groetjes Angelique
. Je moet toch gewoon het vakje van de kudde aanvinken en dan op verzenden klikken? Mij lukt het niet?
Weet iemand hoe het wel goed moet?
. Je moet toch gewoon het vakje van de kudde aanvinken en dan op verzenden klikken? Mij lukt het niet?
Weet iemand hoe het wel goed moet?
Wat is het toch een lekkerding
silas schreef:
Weet iemand hoe het wel goed moet?Trea schreef:Ik heb ook hele mooie kerels gezien maar er zaten er ook zeker wel een paar bij die van mij van de lijst als dekhengst geschrapt mogen worden (vanwege hun bouw en gangen) Ik hoop dat ik dat niet heb laten merken tijdens het speaken, ik heb geprobeerd voor iedere hengst zo enthousiast mogelijk te zijn. Al moet ik wel zeggen dat het een moeilijk publiek was om mee te krijgen.
En wat betreft de muziek hier heeft Greet erg haar best voor gedaan, veel hengstenhouders hadden geen eigen muziek meegenomen(erg jammer) en dus moest Greet terplekke inproviseren. En dat heeft ze super gedaan![]()
Mijn favoriet onder de nieuwe hengsten is toch wel Robin, een mooi gebouwde en complete hengst met uitstraling, mooie gangen en behang.
Gr Trea
)Quinzy schreef:Die koprol toen onder het zadel was anders ook heel specatculair Nadien*grapje* Tjee ik weet nog dat ik me doodschrok toen.
flettie schreef:*Tequila* schreef:Ik heb Rascal ook niet meer gezienSorry Ingrid!!!! Kom hem nog wel een keer gewoon bekijken
We moesten weg
En dan wordt je vlak voor huis ook nog ingehaald door drie idioten in een blauwe Opel Astra die luid toeterend en zwaaiend voorbij scheuren
mjnavarro schreef:hEEFT ER IEMAND FOTO'S VAN DE 1 EN 2 JARIGEN?????
maar hier 3 foto's van de jaarlingen