Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chiquee schreef:Nee kijk maar naar haar hoofdZe is best breed in het echt en die nek van haar
Ik denk dat er best andalusier in kan zitten.. in ieder geval een ras met zo'n dikke nek
chiquee schreef:Arabier denk ik toch niet heeft ze zo ie zo het karakter niet van ze is super rustig! Maar kwpn kan ook best dr inzitten ja..
Citaat:
weer zo'n domme uitspraak....
je hebt ook slome arabieren hoor,het ligt niet aan het ras hoe snel/sloom ze zijn...
het verschilt gewoon per paard,niet per ras...
je hebt ook bepaalde fjorden die superhard gaan..je hebt dus ook arabieren die harstikke sloom gaan...
kijk dus niet naar het ras,maar naar de paarden zelf
Citaat:shetten zijn lief
chiquee schreef:Arabier denk ik toch niet heeft ze zo ie zo het karakter niet van ze is super rustig! Maar kwpn kan ook best dr inzitten ja..
Citaat:Misschien rijpaard x arabier ?
chiquee schreef:Ik wil niet veel zeggen maar je zei zelf op de vorige bladzijde het volgendeCitaat:Misschien rijpaard x arabier ?
![]()
Daar had ik het dus nog over.
Ik heb volgens mij het woord gevonden wat ik zocht:
Siets heeft niet zoveel temperament als een arabier
( correct my if i'm wrong )
Natuurlijk kun je een ras zo snel en sloom krijgen als je wilt, maar het zit er vaak al een beetje in.
Citaat:je hebt ook slome arabieren hoor,het ligt niet aan het ras hoe snel/sloom ze zijn...
chiquee schreef:Heb even een stukje van een site geplukt:
De Arabier heeft een heel groot uithoudingsvermogen, snelheid, weerstandsvermogen, en is buitengewoon sterk voor zijn grootte. Het is een licht rijpaard met een natuurlijk evenwicht en kan over zeer lange afstanden rijden (daarom wordt de Arabier vaak ingezet bij endurancewedstrijden).
Het uithoudingsvermogen van de Arabier is legendarisch en de moderne Arabier blinkt van nature uit in de duurloop.
De Arabier is vurig en moedig maar heeft toch een zachtaardig karakter.
Dit gaat dus over het algemeen over de arabieren dwz dat niet elke arabier zo is maar over het algemeen.
En deze omschrijving daar voldoet siets absoluut NIET aan!!Citaat:je hebt ook slome arabieren hoor,het ligt niet aan het ras hoe snel/sloom ze zijn...
Dus ligt wel degelijk aan het ras.
Citaat:whaha nu doe je het zelf ook Fannytje
(onderonsje)
Citaat:bullsh*t....
ik ken genoeg arabieren die super sloom zijn...
ligt écht niet aan het ras!in mijn pony zit een deel engels volbloed andere helft is arabier...
beauty is soms ook sloom...behalve in de galop zit er dan een hoog tempo...
maar het is echt niet zo dat ze echt altijd vurig is...
Citaat:Zoals ik al eerder zij.. Je kan een paard zo sloom en zo voorwaarts maken als je zelf wilt.. [/b]
Het ligt natuurlijk ook deels in de aard van het paardje..[/b] Die kan ook wel is geen zin hebben ofzo..
Maar ik denk dat het grotendeels aan het karakter en aan de eigenaar ligt. En dat het maar voor een klein deel ragebonden is..
Mirenjo schreef:peace bokt
mymy schreef:
wat denken julie?
mymy schreef:mymy schreef:
wat denken julie?
raad maar
mymy schreef:mwhaha bijna goed