Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is een heerlijk paardje om mee te werken, hij vindt alles leuk.
Nikietjee schreef:Heerlijk om boots zo te zien! Gijn dat het zo goed tussen jullie gaat!
En wow wat word indah toch groot! Gaaf hoor!
En ook skylar zo groot en knap!
Blij dat het met alle konik paardjes zo goed gaat!

. Kaiyo heeft dus 5 weken weer niets gedaan, beetje onhandig zo. Vandaag weer voor het eerst erop gezeten, maar echt heel relaxed was het niet (mijn knie en pink zijn gekneusd), gelukkig zat 't weer wel erg mee!
! Boots & Skylar zien er heerlijk happy en puppy paard uit.
)

. Nog steeds zielsgelukkig haha 

Ze besloot opeens ze niet door de vlaggen bij de finish heen wou(terwijl ze er bij de start niet eens naar keek). Als Wolf zoiets zou doen moest ik haar consequent naar voren blijven houden anders zou het anker uitgaan en kwamen we helemaal nergens meer dus dat was mijn eerste reactie maar Glowy is Wolf niet
Mevrouw dacht "Nope!" gaf me een hele vuile bok en keerde met een rotgang om en daar ging ik
Gelukkig ging ze niet door de finish maar de andere kant op dus paard weer gevangen en met rust en geduld door de finish en toch na een minuut of 5 een goede hartslag dus een goed uitgereden rit en de eerste wp binnen.
maar ik stapte af en de hartslag schoot direct onder de 60 dus had wel direct aan kunnen bieden.
De bedoeling is om in september onze eerste klasse 2 te starten.

. We gaan midden juli verhuizen naar een andere stal, een heel stuk dichter bij mijn huis. Dus daar ben ik erg blij om. Hopelijk kan ik dan ook wat regelmatiger naar hem toe. Hij komt bij een gepensioneerden mevrouw aan huis, met nog 6 andere paardjes. Ze staan de hele dag buiten (ook 's winters), alleen 's nachts op stal. Het is even aankijken hoe dat gaat. Hij staat nu al 3 jaar in zijn paddock met schuilstal.. Verder is het wel veel rustiger, kudde is rustig, geen kinderlesjes, goed voer beleid, fijne weide (geen koeiengras), uitrijmogelijkheden. Ik heb er erg veel zin in! 

. Wellicht een aanrader voor de kids haha, vond het stiekum zelf ook erg leuk.