dit is frits een hengst
ik ben de enigste die erop rijd hij is eenkennig vandaar
maar daardoor is onze band juist zo goed
hij heeft veel nakomelingen waarvan 3 hier ook op stal staan. hij rijd ook voor de kar dresuur,hindernisbaan en marathon ook loopt hij met zijn dochter in 2 span.. 
de merrie hier is penny zij heeft 3 veulens gehad alle 3 van frits het veulen hier is theo een hengst hij is nu bijna 7 maanden en heel groot omdat hij ook zo groot was geboren is moeder en veulen bijna dood gegaan
maar gelukkig was mr kranendonk er
... theo is helemaal gek van zijn zus soesja
. penny is ook verkocht
maar heeft gelukkig ook hele lieve mensen in leuth met 3 kleine kindertjes die haar berijden.dit is pasja een pikzwarte merrie van 3,5 jaar jong zelf ingereden en dat is heel goed gelukt ze is echt zo ontiegelijk snel
echt nog veel sneller als de shetten van de barrelrace in ahoy... ze is alleen verkocht
en gaat over ongeveer 2 weken weg
naar belgië achtel. gelukkig gaat ze naar hele lieve mensen
Dit is Rosalie de dochter van frits ze is 3 jaar en heb ik ingereden en rijd haar ook met de kar laatst de 1e wedstrijd gehad ging goed voor de 1e keer
ze is alleen dik dus ze moet nog wat eraf trainen
ze kan af en toe ook wel eens erg langzaam gaan lopen vooral als ze iets eng vind en ze vind zowat alles eng als ermaar een pony voor loopt tjah dan wilt ze wel
ze staat ook naast haar vader in het 2 span alleen omdat frits ook zo turbo snel kan rennen kan ze het niet bijhouden en laat ze haar pappie maar alleen trekken. Dit is Soesja(soescha) ook de dochter van frits zij is nu bijna 2 jaar en daar lopen en wandelen we alleen nog mee en afentoe het bitje in. ze is helemaal gek van theo en later gaan die 2 ook samen in het 2 span. alleen als theo zo vaak op der gaat springen dat heeft ze het wel gehad en gaat een partij lopen stijgeren
vooral toen ze 1 jaar was mensuh wat een circus pony ze paradeerde heel de bak door en maar stijgeren. in mijn profiel staat nog een recentere foto van soesja en theo en ik en frits op de shetland dag
Alle pony's kunnen buigen en pasja zelfs liggen.