*Shetlanders*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:36

ik verzorg 5 shetlandertjes hier foto's
Haha!

dit is frits een hengst Vingers aflikken Haha! ik ben de enigste die erop rijd hij is eenkennig vandaar maar daardoor is onze band juist zo goed Haha! Schijnheilig hij heeft veel nakomelingen waarvan 3 hier ook op stal staan. hij rijd ook voor de kar dresuur,hindernisbaan en marathon ook loopt hij met zijn dochter in 2 span..

Afbeelding

de merrie hier is penny zij heeft 3 veulens gehad alle 3 van frits het veulen hier is theo een hengst hij is nu bijna 7 maanden en heel groot omdat hij ook zo groot was geboren is moeder en veulen bijna dood gegaan Huilen maar gelukkig was mr kranendonk er Haha! ... theo is helemaal gek van zijn zus soesja Vingers aflikken Haha! . penny is ook verkocht Scheve mond maar heeft gelukkig ook hele lieve mensen in leuth met 3 kleine kindertjes die haar berijden.

Afbeelding

dit is pasja een pikzwarte merrie van 3,5 jaar jong zelf ingereden en dat is heel goed gelukt ze is echt zo ontiegelijk snel Bloos! echt nog veel sneller als de shetten van de barrelrace in ahoy... ze is alleen verkocht Huilen en gaat over ongeveer 2 weken weg Huilen naar belgië achtel. gelukkig gaat ze naar hele lieve mensen

Afbeelding

Dit is Rosalie de dochter van frits ze is 3 jaar en heb ik ingereden en rijd haar ook met de kar laatst de 1e wedstrijd gehad ging goed voor de 1e keer Knipoog ze is alleen dik dus ze moet nog wat eraf trainen ze kan af en toe ook wel eens erg langzaam gaan lopen vooral als ze iets eng vind en ze vind zowat alles eng als ermaar een pony voor loopt tjah dan wilt ze wel Schijnheilig ze staat ook naast haar vader in het 2 span alleen omdat frits ook zo turbo snel kan rennen kan ze het niet bijhouden en laat ze haar pappie maar alleen trekken.

Afbeelding

Dit is Soesja(soescha) ook de dochter van frits zij is nu bijna 2 jaar en daar lopen en wandelen we alleen nog mee en afentoe het bitje in. ze is helemaal gek van theo en later gaan die 2 ook samen in het 2 span. alleen als theo zo vaak op der gaat springen dat heeft ze het wel gehad en gaat een partij lopen stijgeren Bloos! vooral toen ze 1 jaar was mensuh wat een circus pony ze paradeerde heel de bak door en maar stijgeren.

Afbeelding

in mijn profiel staat nog een recentere foto van soesja en theo en ik en frits op de shetland dag Schijnheilig Haha!

Alle pony's kunnen buigen en pasja zelfs liggen. Haha! Schijnheilig Bloos *LOL* OK dan! Pling Vingers aflikken Ach gut

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:37

SOrry DIT IS ROSALIE Haha!

Afbeelding

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:42

Frits en Soesja zijn leuk!! Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 14:41

Het is met het vuurwerk hartstikke goed gegaan! Er werd geen kick gegeven, en ze waren net zo rustig als een normale nacht Haha! Ben harstikke trots op mijn meisjes Lovers

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 17:49

Heeey... ging vandaag rijden ( fotos gemaakt!!!) en gingen ze vuurwerk afsteken.. hercules helemaal schrikken enz.. pff ben blij dat ik er op ben blijven zitten haha

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:50

Ja dat vuurwerk is echt vervelend he Scheve mond
Ik denk dat we er morgen minder last van hebben en zaterdag hopelijk niet meer!!

Heb al een reactie bij je foto's geplaatst, maar hier ook nog ff: je zit er echt heeeel veel beter op als eerst!! *LOL*

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:00

Bas heeft vandaag de zinken voerbak uit de muur geramd, hoe ie het voorelkaar heeft gekregen weet ik niet, maar toen ik op stal kwam hing de bak met nog maar 1 schroefje in de muur...

Daarbij lag de Likit in 3 stukken op de grond en was Bas' hoofd meer geel dan zwart van de Likit-smurrie Haha!

Kortom, hij begint een echte shet te worden.

Ik heb er bijna opgezeten vandaag, ik was een beetje aan het klooien met hem, kriebelen,beentjes tillen etc etc
Toen had ik ineens de neiging om mijn been over zn rug te doen, dus dat deed ik. Meneer gaf er niets om en bleef gewoon staan, ik schoof iets verder en hij bleef nog steeds staan.
Ik bleef me staande houden op 1 been, maar zat er als het ware bijna op, alleen mn gewicht steunde niet op zijn rug maar op mijn voet die nog op de grond stond.
Echt super, hij gaf er niets om, beetje met mn voet aan de andere kant tegen zn buik gedrukt e.d.

Morgen komt renee erop te zitten, dat jongentje die laatst op de foto's bij Bas stond, ik wil dat niet zelf doen, en renee is mooi wat kleiner dan ik en niet bang.
Ik wil dan ook even een paar passen lopen met renee erop en kijken wat Bas daarop doet.

Dus morgen Bas voor het eerst echt 'onder de man' Haha! Haha!

Nog even en hij zit in de Z Knipoog Tong uitsteken

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:23

Rianne, ik heb je foto's gezien en ik moet zeggen dat er nog wel aan je houding gewerkt moet worden, maar eht ziet er niet super slecht uit, de verhouding dan...

Ik heb foto's van Timon z'n piroutte ik moet nog even uploaden en op bokt zetten... De url volgt..

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:41

jockeygirl schreef:
ik verzorg 5 shetlandertjes hier foto's
Haha!

dit is frits een hengst Vingers aflikken Haha! ik ben de enigste die erop rijd hij is eenkennig vandaar maar daardoor is onze band juist zo goed Haha! Schijnheilig hij heeft veel nakomelingen waarvan 3 hier ook op stal staan. hij rijd ook voor de kar dresuur,hindernisbaan en marathon ook loopt hij met zijn dochter in 2 span..

Afbeelding

Wat een onwijs!!! Lekker ding Tong uitsteken
Hij is echt mooi joh!

Vanacht alles goed gegaan hiero, de pony's gaven geen r**t om het vuurwerk, ze vonden het hooi interresanter Haha!

Vanmiddag gingen we naar het bos, hier en daar waren ze nog wel rotjes aan het afsteken maar ze reageren er dus ook echt gewoon totaal niet op, je zou bijna denken dat ze doof zijn Tong uitsteken

Ik heb net ook maar eens foto's van Os en Fox bij ITP gezet, dus voor de nieuwsgierigen.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:52

Kinglover schreef:
ik heb ook een verzorg pony king
ik weet allen niet hoe je een foto kan neer zette???
wie weet dat wil je het dan even zegge

Moet je ff in de FaQ (Handleiding) kijken Knipoog

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:09

Leuk hier, ik vind shetjes ook heel leuk ook al zijn fjorden mijn lievelingsbeesies *LOL* *LOL* Maar toch blijven ze het aaallerliefst van allemaal!!
-x- Ilse

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:53

Marieke_456 schreef:
Rianne, ik heb je foto's gezien en ik moet zeggen dat er nog wel aan je houding gewerkt moet worden, maar eht ziet er niet super slecht uit, de verhouding dan...

Ik heb foto's van Timon z'n piroutte ik moet nog even uploaden en op bokt zetten... De url volgt..

Weet ik dat ik nog aan mikjn houding moet werken. Benen meer naar achteren.

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:57

Die frits is inderdaad echt een lekkerding! heb je niet wat meer foto;s van hem ? Tong uitsteken

Marieke ik ben erg benieuwd naar de foto's! Ik ben er zelf met Cor ook mee bezig maar hij draait nog al langzaam. Hij doet echt voet bij voetje, maar uiteindelijk kom die wel weer bij me terug Haha!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 03:43

Ik heb dinsdag Koos van Jessie88 gemeet en das dus echt een vet lief teddybeertje hea?! Lovers

Van Prince heb ik eigkz nooit nieuwe foto s, want hij hebben geen digi, maar k ga gauw weer foto s make met een gewoon fototoestel

Afbeelding
deze heeft enmmatjuh van bokt voor me gemaakt. Best wel leuk gemaakt, niet??

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:18

Elke schreef:
Marieke ik ben erg benieuwd naar de foto's! Ik ben er zelf met Cor ook mee bezig maar hij draait nog al langzaam. Hij doet echt voet bij voetje, maar uiteindelijk kom die wel weer bij me terug Haha!

Ik had gister niet zo'n zin om te uploaden dus ik doe het nu en zet ze zo op bokt Tong uitsteken
Timon draaide in het begint ook niet echt actief of bleef op de helft hangen Haha! Maar hij kan het dus wel zonder touw?
Ik ben nu bezig met los het compliment en het gaat al redelijk de goeie kant op Lachen

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:35

Leuk weer timon fotos!!! *LOL*

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:24

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 13:52

Leuke fotos marieke.. echt lief hoe timon dat doet!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:15

Hier ook een shetgek, ik heb er dan geen, maar wel een stel jarenlang verzorgd.
Mijn grote droom is ooit een shet te fokken, valkkleurig in de grote maat.
Dus ik alvast rondgekeken, en nou blijkt dat er al 1 bestaat van 96 cm, heel mooi beestje, is pas goedgekeurd.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:15

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:29

Gewandeld met Bas in de sneeuw vandaag, foto's daarvan kun je Hier vinden

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:26

Ik zal hier ook maar eens een foto van Olly neerzetten hij is ongeveer 1.10, en hij heet eigenlijk olliver maar Olly is makkelijker Haha!. Ik verzorg hem sins July 2003 dus nog niet zo heel lang. hij is 5 jaar en het is wel een dondertje!
Afbeelding

vandaag hebben we hem ff voor de slee gezet Haha! dat was echt lachuh!
Afbeelding

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:08

Afbeelding
Dit een foto van ambertje, een dikke schimmelmerrie die 4 jaar is geworden.
Het was echt een ontzettend lief beest die geen vlieg kwaad deed, helaas werd ze verkocht en is ze overleden, heerlijk beest was het!
Afbeelding
Dit is sander ook al z'n schatje, samen met woellie en roger werd hij mijn verzorgpony, amper een half jaar oud en doodsbang voor mensen, na heel veel tijd en geknuffel werd hij steeds aanhankelijk, helaas is hij verkocht voor transport naar italië Huilen
Afbeelding
Bombi, een merrietje van ongeveer een meter hoog.
Superbraaf ponytje. Heb met haar een ontzettend goede band gekregen, op eeen gegeven moment had ze diaree en het was winter, nadt ik mijn eigen pony had gedaan ging ik dan naar haar om dr staart schoon en droog te maken en een lekkere wandeling te maken, in het begin maakte het haar weinig uit, maar een tijd later kwam ze hinnekend naar het hek gegallopeerd, en een penny-pony Lovers Helaas ook waarschijnlijk verkocht voor de transport naar Italië Verdrietig

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 20:13

hahahaha die slee!!! allemaal leuke shets hoor!! moet ik ook maar us doen hercules voor de slee spannen..